Παρασκευή, Ιουνίου 27, 2008

Ολα στην ωρα τους

Τελευταια ημερα πριν την εναρξη της αδειας μου ηταν η σημερινη.
Πανω στην ωρα γιατι κοντευα να κλαταρω απο την ζεστη και τις μετακινησεις απο και προς την δουλεια με το τρολλευ.
Απο δουλεια μηδεν,με το ζορι κοντευουμε να πιασουμε τον περυσινο στοχο για τον φετεινο ουτε λογος να γινετε.
Σε εξι ημερες θα ειμαι στη Λευκαδα για πλατσα-πλουτσα στα νερα και ξεκουραση κατω απο την ομπρελλα.
Το Σαββατοκυριακο θα περασει με βολτες και μπανια,και με λιγες δουλειες που χρειαζονται να γινουν αν προλαβουμε για την επικειμενη αγορα του σπιτιου απο το μωρουλι μου.
Γενικα νοιωθω πολυ κουρασμενος και τα ποδια μου πονανε απο την ορθοστασια της δουλειας,εχω ραντεβου την Δευτερα με τον χειροπρακτη να με ισιωσει λιγο γιατι δυστυχως το προβλημα με την μεση μου δεν λεει να ηρεμησει.
Περιμενω με χαρα τις δεκα ημερες ξεκουρασης αλλα και απο την αλλη θα εχω την εγνοια μου και στην Αθηνα μια και ο αδερφος μου μου ανακοινωσε οτι δεν μπορει........να παρει την μητερα μας αυτες τις ημερες στο σπιτι του οποτε η ξεγνοιασια θα μου λειψει ξεροντας οτι θα ειναι μονη της στο σπιτι.
Μετα τις διακοπες το θεμα που θα με απασχολησει ειναι το δικαστηριο με την εταιρεια που με απελυσε παρανομα και δεν εννοει να το καταλαβει οτι ηδη εχει χασει στο εφετειο και κατι πρεπει να κανει με αυτη την υποθεση πριν καταληξει στον Αρειο Παγο τελικα.
Απο γεγονοτα λοιπον αρκετα για το μελλον ελπιζω καποια στιγμη να μου βαλει η Τελλας το Ει-Ντι-Ες-Ελ για να μπορω να μπαινω πιο συχνα στο ιντερνετ βαρεθηκα με το Νταιαλ Απ.
Αι Σιχτιρ .

1 σχόλιο:

mahler76 είπε...

Καλά να περάσεις στις διακοπούλες και όλα να σου πάνε πρίμα, με την εταιρία, την Τελλάς κλπ. Να είσαι καλά...
Πάμε Χαβάη????