Παρασκευή, Ιουνίου 06, 2008

Hωρις Οριο Lυτρωσης

Οχι δεν εχω κανει λαθος στον τιτλο της αναρτησης μου,εχω σκοπο να σας αφηγηθω μια απιστευτη για μενα τουλαχιστον εμπειρια με εναν απο τους νεους και πολυδιαφημιζομενους παροχους ιντερνετ και τηλεφωνιας.
Ειχα adsl εως 24μβ οπως λενε με αλλο παροχο χαλια και αυτον ιδιαιτερα στην εξυπηρετηση και την τεχνικη υποστηρηξη.
Και ετσι αποφασισα να αλλαξω παροχο μια και μετα βια επιανα 2 μβ και παντα για ολα εφταιγε ο ΟΤΕ η το καφαο η τα καλωδια.
Και υπεγραψα στην πιο πανω εταιρια που ετρεξε και μου εστειλε ολα τα εγγραφα και ηταν ολο μελι-γαλα και αγαπες...και μετα?
Περασε ενας μηνας και χωρις ειδοποιηση εστελνα ημεηλ αλλα τιπτις.
Ειχα ηδη ομως εξασφαλισει οπως ειχαν υποσχεθει οτι δεν θα μου διεκοπταν το ιντερνετ κατα την μεταβιβαση ετσι μου ειπαν.
Και να που πριν τεσσερις ημερες μου κοβτετε το ιντερνετ αντε 40 και 50 και μια ωρα και εικοσι λεπτα να ακουω το ολοι ειναι απασχολημενοι παρακαλω περιμενετε και παλι και παλι.
Εξαντληθηκε η μπαταρια του σταθερου και επεσε και εγω εκει και παλι και παλι.
Και παλι δικαιολογιες οτι δεν φταινε αυτοι αλλα ο ΟΤΕ η η προηγουμενη εταιρεια και υποσχεσεις και μεταφορα σε αλλο τμημα που και εκει επρεπε να περιμενω γιατι ολοι ηταν απασχολημενοι.
Αληθεια γιατι δεν ειναι κανεις απασχολημενος οταν ζητας να κανεις νεα συνδεση και ολοι ειναι στο τηλεφωνο αμεσως?
Τελικα αν και ηρεμο ατομο τα πηρα στο κρανιο και τους εστειλα ενα φαξ να ακυρωσουν την αιτηση μου αμεσα.
Με πηραν τοτε τηλεφωνο.....ναι οχι ομως για να ζητησουν συγνωμμη αλλα για να τους επιστρεψω λεει τον εξοπλισμο,μαλλον ειχαν ξεχασει οτι ουτε τον εξοπλισμο δεν μου ειχαν στειλει.
Απο χθες βραδυ ομως εγινε το χειροτερο,δεν ειχα τηλεφωνο αν και δεν τους ειχα υπογραψει για τηλεφωνια,οποτε προσπαθουσα να καλεσω μου ανεφερε ενα μυνημα να παρω εναν αριθμο που αντιστοιχουσε στο τεχνικο τμημα της κολοεταιρειας.
Και παλι δεν ηξεραν τιποτα ααααααα παρτε το 134 λεγανε.
Μα αφου το δικο σας μου λεει να παρω οποτε καλω τι ειναι αυτα που λετε?
Τελικα ο ΟΤΕ το εφτιαξε το προβλημα αλλα αυτοι εχουν μια καταγγελια απο μενα εις βαρος τους στην ΕΕΕΤ.
Προς το παρον λοιπον μπαινω εδω με καρτα νταιαλ απ δηλαδη....χεσε ψηλα κι αγναντευε εως οτου ανοιξει η σελιδα.
Υπομονη εως οτου συνδεθω σε γρηγορη ταχυτητα ξανα.
Και προσοχη στους παροχους ειναι ανικανοι,αδιαφοροι και υπουλοι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: