Τετάρτη, Ιουλίου 02, 2008

Η απαντηση της Ντορας

Οπως λεμε η επιθεση των Τζενται ειναι αυτος ο τιτλος.
Ναι εστειλα ενα ερωτημα στην ιστοσελιδα της Ντορας της γνωστης ξερετε που ο αδερφος της αγορασε χωρις να πληρωσει τηλεφωνικα κεντρα να εχει και αυτος και οι δεκα γενεες μετα απο αυτον.
Μια και το Ει-ντι-ες-ελ ακομη το περιμενω δυστυχως δεν ανοιγει το βιντεο να δω τι απανταει στην μικρη ερωτηση μου αλλα που θα μου παει θα την δω μετα τις διακοπες.
http://www.dorabak.gr/default.asp?pid=22&la=1&qid=703
Εδω θα την δειτε την απαντηση οσοι εχετε γρηγορο ιντερνετ και αν λεει και τιποτα σοβαρο και σημαντικο εκτος απο τα συνηθισμενα πες τε το μου και εμενα να το ξερω.
Α να ας μου στειλει και μια τηλεφωνικη συσκευη η δικη μου χαλασε προσφατα,τι να τις κανει ο αδερφος της τοσες?

Δεν υπάρχουν σχόλια: