Τετάρτη, Ιουλίου 02, 2008

Θα ψηφισω,θα ψηφισω

Μια και μου ειπαν τι λεει και απαντηση στο κυριο ερωτημα μου δεν δινει αποφασισα και εγω να ακολουθησω την συμβουλη της Ντορας.
Θα ψηφισω λοιπον για πρωτη φορα οπως με συμβουλευει γιατι αν δεν ψηφιζουμε εμεις απο που θα τρωνε αυτοι?
Αν δεν ψηφιζουμε εμεις θα κανουν ουρα στο ταμειο ανεργιας ενω τωρα κανουμε μονο εμεις,α ναι και δεν υπαρχει αλλο πολιτευμα λεει,μα εγω δεν ρωτησα για το πολιτευμα,για τους κλεφτες ρωτησα και για την ανικανοτητα της κυβερνησης ρωτησα αλλα απαντηση δεν πηρα.
Θα ψηφισω λοιπον και εγω απο του χρονου θα ριξω την ψηφο μου και χαραμι να παει.
Αν δεν βγει η Ελλαδα παντως πρωτη στην Γιουροβιζιον θα με χαλασει πολυ,οπως ξερετε ολοι πληρωνουμε και το ακριβοτερο εσ-εμ-ες και δεν με παιρνει να χανω λεφτα.
Θα ψηφισω ομως Ντορα θα ψηφισω οχι εσας ομως το τραγουδι.