Κυριακή, Ιουλίου 20, 2008

Μερα με δυο οψεις

Η μερα ξεκινησε ασχημα,απο νωρις καταλαβα οτι η σεβαστη μητερα ειχε ορεξη για φασαρια,ναι ειναι συνηθισμενη να το κανει τις Κυριακες για να μου χαλαει την μονη ημερα που ξεκουραζομαι και ηρεμω.
Ειπα στο μωρουλι.....σηκω ντυσου να την κανουμε με ελαφρα πηδηματακια,αλλα μεχρι να γινει αυτο ειχε ξεσπασει η εβδομαδιαια μαχη.
Τι και που της μιλαω αυτη στον κοσμο της ζει,ολα ειναι καλα στο μυαλο της,και βαζει την κατσαρολα στην φωτια να μαγειρεψει,και παει και πεφτει για υπνο.
Και ειναι ο φοβος μου μην καουμε ζωντανοι απο αυτο μια μερα αλλα δυστυχως οτι κι'αν λεω ακρη δεν βγαζω εκεινη ζει αλλου.
Φυγαμε αρον-αρον για μπανιο ας γινει οτι θελει σκεφτηκα.......κουραστηκα αληθεια λεω και πανε τρια χρονια τωρα με αυτη την κατασταση,κατσαριδες και αποπειρα να την σκοτωσω οπως ελεγε,αλλες εμμονες ιδεες στην συνεχεια,και τωρα ενα μαυρο χαλι.
Χαλαρωσα λιγο στην θαλασσα,ετοιμος ημουν να τσακωθω με οποιον μου εκανε κατι ευτυχως αυτο δεν συνεβη και μετα βρεθηκαμε με τον Πανουλη που φευγει για διακοπες και φαγαμε
μπριζολες στα Καλυβια και βγαλαμε ολες τις κακιουλες μας απο αγαπη παντα ομως.
Ο Πανουλης και οι νεες σχεσεις του μας απασχολουν απο καιρο σε καιρο,ναι ξερω ειναι δυσκολο πραγμα οι σχεσεις τελευταια αλλα με τον Πανο εχουν πλακα,δραμα,πονο,και αποριψη στο τελος.
Ελπιζω να βαλει στεφανι αυτη την φορα επιτελους αν και καποιο κουσουρι θα της βρει κι αυτης της σχεσης σιγουρα οποτε ας μην βιαζομαι να ραψω ρουχο.
Γυρισα σπιτι και εκλεισα την πορτα του δωματιου μου θελω επιτελους λιγη ησυχια για ονομα του θεου.
Αυριο ξημερωνει μια νεα και κουραστικη εβδομαδα,Μωρουλι σ'αγαπω πολυ.

2 σχόλια:

panos είπε...

Θεέ μου πόσο με αδικέις ποια..Λες και δεν τησ ζεις...Γιατί να βγάλω κουσούρι και πότε έβγαλα άδικά; Πάντως γνώμη δεν είπες....

ΗarryTsopanos είπε...

Χαλια χαλια τι να πω εγω?Να σου χαλασω και τις Διακοπες?χι χι χι