Σάββατο, Δεκεμβρίου 07, 2013

Διογενης στουντιο.....Μια νυχτα αλλοιωτικη



Οι δυσκολιες που περναμε σαν χωρα δεν μας δινουν την δυνατοτητα πολλες φορες να σκεφτουμε οτι εκτος απο την υποτιμηση που μας εχουν καταδικασει υπαρχει και μια διοδος που μας δινει μια ελαχιστη ανακουφιση.
Ετσι περνανε οι μερες μας και οι νυχτες μας κι εμεις το μονο που κανουμε ειναι να σκεφτομαστε τι και ποιο θα ειναι το επομενο μετρο που θα παρουν εναντιον μας,που χρονος μεσα στην μιζερια της καθημερινοτητας μας να σκεφτουμε κατι διαφορετικο.

Απο τον καιρο που ζουσα στην Αυστραλια ερχομουν καθε χρονο στην Ελλαδα,οχι δεν ερχομουν καλοκαιρι για να κανω μπανια,μπανια εκανα κι εκει,οχι δεν ερχομουν να δω την αναπτυξη της χωρας που δεν υπηρχε,την ελληναρια που ζουσε διχως αυριο,το ξερεις ποιος ειμαι εγω,τους κυκλοφορουντες με πορσε και μερσεντες τελευταιας κατασκευης.

Ερχομουν Οκτωβριο,τοτε αρχιζαν τα προγραμματα των καλλιτεχνων που λατρευα,τοτε ετρεχα οπου εμφανιζοντουσαν,να προλαβω σε 15 μερες να δω οτι προλαβω,και προλαβαινα.
Μετα αγοραζα τα σιντι η τους δισκους και γυρνουσα πισω γεματος εφοδια μεχρι την επομενη επισκεψη μου,επεστρεψα το 93 στην Ελλαδα και ολα εγιναν πιο ευκολα,συναυλιες,παραστασεις,και πιο δυσκολα συγχρονως,νοοτροπιες,εργασια,μιζερια,οι αγαπες μου δεν αλλαξαν επειδη αλλαξε η μοδα,οι μοδες περνανε και μετα ξεχνιονται,οι αληθινες αγαπες μενουν και ειναι παντοτινες.
Ακομα και σημερα με τις τοσες δυσκολιες δεν το σκεφτηκα καν,δεν θα καπνισω μια βδομαδα,18 ευρω ειναι μονο,η ευκαιρια να τις δω παλι μαζι μετα απο τοσα χρονια μοναδικη,σκεφτηκα ποσοι αλλοι δεν εχουν καν αυτο το ποσο και δεν μπορουν να εχουν αυτη την εμπειρια μιας ζωης.
Δεν τις αγαπω μονο για τα τραγουδια τους,τις αγαπω για την συνολικη σταση της ζωης τους,γιατι ενω ειναι τεραστιες με κανουν και τις νοιωθω σαν δικους μου ανθρωπους,γιατι δεν βασισαν την επιτυχια τους στην φθηνεια και την ευκολια ενω θα μπορουσαν να το κανουν.
Μια νυχτα αλλοιωτικη,δεν εχει νοημα εγω να πω περισσοτερα,τις αγαπω αγνα,απλα και ειλικρινα,τις ευχαριστω γιατι σε καθε αναμνηση μου,καθε εμπειρια μου,καθε στιγμη της ζωης μου,καθε ερωτα,απογοητευση,χαρα η λυπη ενα τραγουδι δικο τους με συντροφευε οπου και να ημουν.

Μια νυχτα αλλοιωτικη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: