Κυριακή, Απριλίου 27, 2014

ΜΑΡΤΥΡΙΑ – ΣΟΚ! “Ο Σαμαράς μου είπε να παρακαλέσω την Μέρκελ για να μεσολαβήσει στην Τρόικα ώστε…”! (Βίντεο)



…ΝΑ ΝΟΜΟΘΕΤΗΣΕΙ!! Στο υποτιθέμενα κυρίαρχο κράτος, με κυρίαρχο λαό και δημοκρατικό πολίτευμα!

Η τρανταχτή απόδειξη της εκτροπής που συντελείται στην Ελλάδα, ελέω μνημονίου!

ΔΗΜΟΣΙΑ ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΩΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΩΝ ΒΕΜΠΕΡ: «Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΝΑ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΩ ΤΗΝ ΜΕΡΚΕΛ ΝΑ ΜΕΣΟΛΑΒΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥ ΕΠΙΤΡΕΨΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ Η ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ ΣΤΑ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ»

Χθες 25/4/2014 η Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων Ελλάδος (ΚΕΕΕ) είχε έκτακτη συνεδρίαση στο κτίριο του ΕΒΕΑ για το θέμα της συνδρομής στα Επιμελητήρια. Παρών ο πρόεδρος των Ευρωπαϊκών Επιμελητηρίων, Γερμανός, κ. Βέμπερ. Ήμουν παρών στο ακροατήριο και αυτά που άκουσα με άφησαν άναυδο.

Την προηγούμενη ημέρα ο κ. Βέμπερ επισκέφθηκε τον κ. Σαμαρά μαζί με τον πρόεδρο της ΚΕΕΕ κ. Μίχαλο και τον γραμματέα των Ευρωεπιμελητηρίων. Συζήτησαν διάφορα θέματα και ανάμεσα στα άλλα το θέμα της συνδρομής των…

Επιμελητηρίων (που καταργείται από 1/1/2015).

Σύμφωνα με τα λεγόμενα του Βέμπερ από το βήμα της ΚΕΕΕ, ο πρωθυπουργός του είπε «αν μπορείτε παρακαλέστε την κ. Μέρκελ για να μεσολαβήσει στην Τρόικα για να μου επιτρέψει να αλλάξω την νομοθεσία για τα Επιμελητήρια. Εγώ δεν μπορώ να αλλάξω την νομοθεσία μόνος μου»!!

Το ανωτέρω συνοδεύτηκε από κίνηση των χεριών του κ. Βέμπερ δείχνοντας τα χέρια δεμένα. Δεν γνωρίζω αν η κίνηση αυτή έγινε από τον πρωθυπουργό.

Η ανωτέρω ομολογία της «κατοχής» της Ελλάδας από ξένες δυνάμεις είναι καταγεγραμμένη στα πρακτικά του ΔΣ της ΚΕΕΕ, ακούστηκε από σχεδόν όλους τους προέδρους των Επιμελητηρίων της Ελλάδος και φυσικά είναι αποτυπωμένη στην κάμερα που υπήρχε στον χώρο.

Δείτε το βίντεο στον ακόλουθο σύνδεσμο (λεπτό 4:41 και μετα, η επίμαχη φράση στο 6:10)

http://olympia.gr/ 

Δεν υπάρχουν σχόλια: