Πέμπτη, Φεβρουαρίου 11, 2021

Το μαύρο χαλι της πρωτοβαθμιας υγειας

 

Αξιοτιμοι "Υπουργε και Αν.Υπουργε"
Ξερω οτι θα γραψετε στα παλια σας τα παπουτσια την αναφορα μου αυτη,το ιδιο στα παλια μας τα παπουτσια γραφουμε τις συστασεις που μας δινετε απο τηλεορασεως οι οποιες ειναι επιφανειακες για να δημιουργειτε εντυπωσεις οτι η δημοσια υγεια λειτουργει ενω ειναι παντελως ανικανη να αντιμετωπισει οτιδηποτε ποσο μαλλον μια πανδημια.

Μας λετε λοιπον οτι θα πρεπει να συμβουλευτουμε τον Ιατρο μας σε περιπτωση που θελουμε και πριν κανουμε το εμβολιο για  τον Κορωνοιο.
Τι ωραια που τα λετε,σαν τις διαφημισεις που δειχνουν οικογενειες στα σπιτια τους να τρωνε πρωινο ολοι στον κηπο,με την διαφορα οτι αυτες οι διαφημισεις ειναι παραπλανητικες,δεν εχουμε κηπο,στην δικη σας περιπτωση δεν εχουμε Ιατρο,γιατι?

Ελαβα ενα SMS να αποδεχθω να κανω το εμβολιο της astra zeneka,ωραιοτατα,ευκολη διαδικασια,ευτυχως κανατε καποιες πλατφορμες να εξυπηρετειται το κοινο και οι ασθενεις,το μονο που δεν εχετε κανει,και δεν σας ενδιαφερει να κανετε ειναι ενα site ωστε οσοι ειμαστε μακροχρονια ασθενεις να κλεινουμε ραντεβου με τον Ιατρο που μας παρακολουθει που τωρα γινεται με τηλεφωνικη κληση στο 1535.
Εμεις λοιπον που εχουμε εισοδημα 200 ευρω τον μηνα δεν εχουμε την δυνατοτητα να το κανουμε αυτο γιατι καθε κληση χρεωνεται υπερβολικα και το ραντεβου μπορει να μην κλειστει γιατι δεν εχει α)δωσει το νοσοκομειο τα ραντεβου,η β)δεν υπαρχει διαθεσιμο ραντεβου,που σημαινει κι αλλες κλησεις στο 1535,κι αλλο κοστος οικονομικο.

Αδιαφορειτε παντελως για την δημοσια υγεια μονο με φανφαρες προσπαθειτε να πεισετε τον κοσμο για την υποτιθεμενη ικανοτητα και ενδιαφερον σας.

Πηρα λοιπον την Πολυκλινικη στο Ιατρειο του ενδοκρινολογικου να ρωτησω την Ιατρο που με παρακολουθει για το εμβολιο,πληρης αδιαφορια και εκει,πρεπει να κλεισω ραντεβου λεει η νοσοκομα,για να κλεισει κανεις ραντεβου στην Πολυκλινικη πρεπει να εχεις τον θεο μπαρμπα η τουλαχιστον συγγενη,ακρη δεν βρηκα και το εκλεισα,ακομα και αν εβρισκα ραντεβου θα ηταν για το τελος του επομενου μηνα και το εμβολιο πρεπει να γινει σε 15 ημερες.

Πηρα στο γραφειο του κυριου Κικιλια οπου με ενημερωσε ενας κυριος οτι θα υπαρχουν Ιατροι εκει που θα γινει το εμβολιο να μου πουν,δεν θα ειναι η Γιατρος που εχει τον φακκελο μου ομως με τις εξετασεις μου κλπ κι ουτε θα τα εχω εγω μαζι μου και αυτο δεν μου δημιουργει καμια εμπιστοσυνη εκτος το οτι τα εμβολια ειναι αμφιβολου ποιοτητας και αποτελεσματος.

Οποτε δεν θα το κανω το εμβολιο,προτιμω να προφυλασσομαι απο μονος μου παρα να μπω σε διαδικασια να εχω καποιες αντιδρασεις που ειναι σιγουρο οτι το ανικανο συστημα υγειας σας δεν θα ειναι ικανο να τις αντιμετωπισει.

Δεν με πειθουν επισης οι φανφαρες σας οτι σας ενδιαφερει η δημοσια υγεια,να μην βρεθειτε εκτεθιμενοι λογω ελλειψης νοσοκομειακων και μεθ σας ενδιαφερει,και δεν εχετε καν την ευαισθησια να παραιτηθειτε,να μου πειτε παραιτειται κανεις σε μπανανιες?
Οχι,καθεται στον θρονο του και υποκρινεται οτι κατι κανει.

Μεχρι λοιπον να φτιαξετε το δημοσιο συστημα υγειας,δηλαδη ποτέ

Εγω δεν σας εμπιστευομαι και δεν σας θεωρω ικανους να ορισετε τι θα κανω και πως.

Ευχαριστω πολυ


Δεν υπάρχουν σχόλια: