Σάββατο, Φεβρουαρίου 06, 2021

Παρτυ σε καιρο καραντινας

 



Μερες το ετοιμαζανε το γιορτινο τραπεζι

μονο που δεν μου ειχανε και μια μαιμου να παιζει

σαν νυφη με ανεβασανε επανω στην βεραντα

και φαγαμε τον αμπακο εγω κι αλλοι 30

 

Αυτοι οι περιορισμοι δεν κανουν για τον Κουλη

εστιψα ολο τον λαο του ηπια το μεδουλι

εσεις να παραμεινετε κλεισμενοι στα κλουβια σας

ενω εμεις βολταρουμε στα νευρα τα δικα σας.

 

Η καραντινα αγαπες μου ειναι για τους μαλακες

που μενουνε εσωκλειστοι και νοιωθουν τοσο βλακες

να εχουν για πρωθυπουργο ενα ζαβο κουταβι

που ενα σπιρτο μονος του δεν ξερει να το αναβει.


Εγω απο την Παρνηθα βρεθηκα Ικαρια 

κουβαλησα απο διπλα μου ολη την συμμορια

εσεις μεινατε σπιτια σας στην ερημη Αθηνα

με 534 να ζησετε ενα μηνα.



 

 

Ικαριά,Ικαριά

επεσε η Πεστροφα βαρια

 

 



Δεν υπάρχουν σχόλια: