Τετάρτη, Φεβρουαρίου 01, 2023

Διαπλοκη παντου

 


Θα σας διηγηθω μια ιστορια που εχω ζησει στο πετσι μου και ετσι θα καταλαβετε οτι ο τιτλος αυτου του ιστολογιου δεν ειναι τυχαιος ουτε ειμαι παρανοικος που δεν ικανοποιειται με τιποτα,αν και ο τιτλος υπηρχε πριν να συμβει αυτο που εζησα το νοημα του τιτλου ενισχυθηκε περισσοτερο μετα απο αυτο.

Αν καποιος παει πισω στο ιστολογιο γυρω στο 2013-14 θα διαβασει τι μου προκαλεσε αυτη η εμπειρια και τι εγινε τελικα,απλα σημερα θελω να την επαναλαβω για να καταλαβετε οτι ολο το κρατος ειναι βουτηγμενο στην διαπλοκη και την διαφθορα,δεν ειναι μονο τα ανωτατα και ανωτερα κλιμακια διεφθαρμενα και βρωμικα,ειναι ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ.


Ανεργος τοτε εκανα αιτηση σε ενα πενταμηνο κοινωφελες προγραμμα του ΟΑΕΔ,με ενημερωσαν οτι σαν επιλαχων μπορουσα να αρχισω να εργαζομαι για εναν Δημο της Αττικης οπως και εγινε.

Πριν την αρχη της εργασιας μου εκει συναντηθηκαμε με τον Δημαρχο μαλλον εθιμοτυπικα,εκει τον ενημερωσα για 2 σοβαρα προβληματα που ειχα στην υγεια μου και δεν μου επετρεπαν να σηκωνω βαρη η να στεκομαι μονιμα ορθιος ζητωντας του η να μην με προσλαβει αν δεν ειχε κατι για την κατασταση μου η να ενημερωσει εκει που θα με τοποθετουσε να μην συμβουν αυτα τα δυο.

 

Τελως παντων,αφου για 2 μηνες σχεδον δεν εκανα απολυτως τιποτα αλλα πληρωνομουν και εγω ζητουσα επιμονα να μου δωσουν κατι να κανω με ενημερωσαν οτι θα μεταφερθω στο αρχειο του Δημου,σκεφτηκα...επιτελους,που να ηξερα....

Με εναν συναδελφο που θα ειμασταν μαζι πηγαμε στο υποτιθεμενο αρχειο του Δημου...τι βρηκαμε?

Ενα παλιο σπιτι που προσπαθουσαν να το μετατρεψουν σε χωρο αρχειου για να βαλουν οτι αχρηστο χαρτομανι ειχαν μαζεψει επι δεκαετιες και δεν χωρουσε πουθενα.

Ολα καλα ως εδω.

Το κακο ηταν οτι ολο αυτο το αχρηστο χαρτομανι επρεπε να το μεταφερουμε εμεις οι δυο απο τον εξωτερικο χωρο του σπιτιου...μεσα στο σπιτι οπου ειχαν τοποθετησει σιδερενια ντεξιον ...τι θα καναμε μετα δεν ξερω....

Θυμηθειτε τωρα τι ειχα ζητησει απο τον Δημαρχο οταν τον συναντησα....

Αυτο το χαρτομανι ηταν μεσα σε υπερμεγεθη χαρτινα κουτια σαπισμενα απο τον καιρο και ξεχειλιζαν εξω απο αυτα,δεν μαζευοταν η κατασταση απο το πουθενα.

Εγω δεν πρεπει και δεν μπορω να το κανω αυτο....ηταν η πρωτη μου αντιδραση.

Με τον συναδελφο να με παρακαλαει αρχισα να τον βοηθαω οπως μπορουσα,το σπιτι ηταν αβολο,οι διαδρομοι μικροι και οι κουτες δεν χωρουσαν να περασουν.

 

Εκει λοιπον επαθα νεο προβλημα στην μεση και ανοιξε η κοιλη που ειχα χειρουργησει.

Η αντιδραση τους οταν κοντευα να καταρρευσω ηταν να μου πουν να κανω υπομονη και να συνεχισω.

Ευτυχως τρανταχτηκα και ξυπνησα,εφυγα προς το δημαρχειο αναζητωντας καποιον να μιλησω,βρηκα και τα ειπα,αδιαφορια πληρης,σαν να μιλουσα με τοιχο.

Η επισκεψη μου στην Ιατρο εδειξε οτι οχι μονο ειχα προβλημα στην ηδη εγχειρισμενη κοιλη αριστερα αλλα ειχε προβλημα και το δεξι μερος που δεν με ειχε προβληματισει ποτε.

Απο το βαρος.

Ολο ενδιαφερον οσοι εμαθαν το προβλημα στην δημο,μονο ο δημαρχος ηταν αφαντος,δεν μπορουσα να τον δω με τιποτα,ρωτησα τι θα κανω τωρα μιας και ασφαλιση δεν ειχα,τοτε τα προγραμματα του οαεδ δεν προσφεραν ασφαλιση.

Να μιλησεις με τον ΟΑΕΔ μου απαντησαν αυτοι θα σε τακτοποιησουν.

Ελα που ο ΟΑΕΔ μου απαντησε οτι αποκλειστικος υπευθυνος για οτι επαθα ειναι ο Δημος....

Μολις το εμαθαν εγιναν ολοι εχθροι μου,εγω εφταιγα,κανεις δεν αναλαμβανε καμια ευθυνη,απο τον πρωτο εως τον τελευταιο,ο δημαρχος οσες φορες ζητησα συναντηση ελειπε.

Εδω αρχισει η τραγωδια του πολιτη σε σχεση με το καθεστως που επικρατει με την διαπλοκη και την διαφθορα που διαχεεται μεσα σε ολο αυτο το σαπιο συστημα.


Εκανα αμεσα καταγγελια στην επιθεωρηση εργασιας,γραπτη και ειχα και μαρτυρες.

Με καλεσαν και με ενημερωσαν οτι θα εστελναν δυο υπαλληλους τους να κανουν επιτοπια ερευνα αλλα θα επρεπε να παρισταμαι και εγω,και φυσικα δεχτηκα,δεν ειχα κανεναν λογο να μην δεχθω.

Και εφτασε η μερα που συναντηθηκαμε,πηγαμε στο σπιτι οπου συναντησαμε τον συναδελφο που εργαστηκαμε μαζι εκει....επιβεβαιωσε οτι τους ειχα πει και εγω,φευγοντας με ενημερωσαν οτι θα πανε να μιλησουν με τον Δημο,ανακουφισμενος πηγα προς το σπιτι που εμενα,θα βρισκοταν μια λυση,επιτελους,δεν εφτανε η εχθρα απο ολο το προσωπικο εκει αλλα ειχα να τρεχω και σε νοσοκομεια χωρις ασφαλεια και να ταλαιπωρουμαι.

 

Τι συνεβη τελικα?

Δεν ξερω πως,δεν ξερω γιατι,το καταλαβα αργοτερα...

Η μια απο τους ελεγκτες ηταν δημοτης του Δημου που εργαζομουν,το ανακαλυψα οταν με τοποθετησαν μετα τον τραυματισμο μου σαν φυλακα σε Δημοτικο σχολειο-νηπιαγωγειο και την ειδα οταν ερχοταν να παραλαβει τα παιδια της απο εκει.

Οταν επικοινωνησα μαζι της τηλεφωνικα λοιπον.


Μου ανεφερε οτι:

Μετα την συνομιλια της με τον Δημο θα εγραφε στο πορισμα οτι δεν συνεβη αυτο που ισχυριζομουν εγω,ειχε ξαναπαει μετα απο την συναντηση μας και ο συναδελφος μου...κι αυτος με κοινωφελες προγραμμα ειχε διαψευσει οσα ειχε πει μπροστα μου.

Τι εγινε δηλαδη...

Εστειλαν να ελεγξει τον δημο απο την επιθεωρηση εργασιας

μια δημοτη του ιδιου δημου.

Η οποια στην πρωτη της επισκεψη και αφου ο συναδελφος επιβεβαιωσε οτι ειχα καταθεσει εγω...

Eγραψε κατα λεξη οσα της απαντησε ο αλλος συναδελφος,κατα λεξη,ολα οπως τα ειχα αναφερει και εγω.

ΚΑΙ ΜΕΤΑ

πηγε στον δημο

και επεστρεψε μαζι με αξιωματουχο του δημου και ο συναδελφος τα διεψευσε οσα ειχε πει.

Φυσικα τον φοβισαν για να κανει κατι τετοιο...

Της ζητησα να καταθεσει και τις δυο αποψεις,και την πρωτη και την δευτερη.

Αρνηθηκε.

Οταν εφτασε η υποθεση στον εισαγγελεα αναγκαστικά ζητησα να μην συνεχιστει η διωξη λογω ανεργιας μου,διοτι δεν θα ειχα την δυνατοτητα να εχω καν εναν δικηγορο και θα ειχα να αντιμετωπισω ενα πορισμα το οποιο θα ηταν ψευδες και πλαστο μετα την συνεργασια της υπαλληλου της επιθεωρησης εργασιας με τον Δημο.

Επισης η τρομοκρατηση συνεχιζοταν με ανωνυμα τηλεφωνηματα οπου με βεβαιωναν οτι ξερουν που μενω και να προσεχω. 

Ο Δημαρχος μετα απο ολα αυτα ενδιαφερθηκε.....με καλεσε στο γραφειο του προσπαθωντας να με τρομοκρατησει.

Με τις πρωτες του λεξεις σηκωθηκα και εφυγα ....


Οταν λοιπον γραφω σε διαφορες αναρτησεις οτι το συστημα αποτελειται απο συμμοριες κλεφτων και απατεωνων ξερω τι λεω,ο πολιτης δεν εχει καμια τυχη απο το επιπεδο αυτο και πανω,φανταστειτε ποσο χειροτερα μπορει να ειναι το πιο πανω.....


Σε μια κανονικη χωρα ο Δημος θα ειχε καταδικαστει για τον τραυματισμο μου

Σε μια κανονικη χωρα η υπαλληλος της επιθεωρησης εργασιας η θα εκανε σωστα την δουλεια της η θα πηγαινε φυλακη και θα απολυοταν.

 

Στην μπανανια που ζουμε ο πολιτης-εργαζομενος εχει την ατυχια να μην βρισκει κανεναν συμπαραστατη σε τοσο σοβαρα θεματα.

Ενα μπουρδελο χωρις σκεπή ηταν και θα παραμεινει η Ελλαδα.






Δεν υπάρχουν σχόλια: