Δευτέρα, Αυγούστου 20, 2012

Στουρνάρας: Δεν θέλω να είμαι αυτός που θα κρεμάσουν στο Σύνταγμα



Κοίτα θέμα που πήρε να γυρίζει και να συζητιέται στην ελληνική ελιτ
Στουρνάρας: Δεν θέλω να είμαι αυτός που θα κρεμάσουν στο Σύνταγμα
«Πρέπει να μείνουμε ζωντανοί, να κρατηθούμε κάτω από την ομπρέλα του ευρώ, γιατί μόνο αυτή η επιλογή μπορεί να μας προστατεύσει από φτώχεια που δεν έχουμε ζήσει» δηλώνει ο υπουργός Οικονομικών Γιάννης Στουρνάρας.
Την επόμενη εβδομάδα, και ενόψει τωνσυναντήσεων του πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά με τους Ζαν-Κλοντ Γιούνκερ και Άνγκελα Μέρκελ, ο υπουργός Οικονομικών αναμένεται να παραδώσει στο Μέγαρο Μαξίμου τις προτάσεις του για το πακέτο μέτρων των 11,5 δισ. ευρώ.
«Όσοι διαφωνούν δεν είναι πιο αριστεροί από εμένα» προσθέτει μιλώντας στο Βήμα της Κυριακής, σημειώνοντας: «Ας σκεφθούν πώς και από πού μπορούν να βρεθούν 11,5 δισ. ευρώ για να κοπούν σε δύο χρόνια».
«Έχουμε το ακριβότερο κοινωνικό κράτος στην ευρωζώνη, δεν μπορούμε να το συντηρούμε με δανεικά. Ας μη γελιόμαστε. Αν δεν πάρουμε τα μέτρα τα οποία η τρόικα ζητούσε να ξεπερνούν τα 13,5 δισ. ευρώ όταν ήρθε στην Αθήνα τον Ιούλιο, τότε απειλείται η παραμονή μας στο ευρώ.
Και είπα στους αρχηγούς που γνωρίζουν την κατάσταση oτι εγώ δεν θέλω να είμαι αυτός που θα κρεμάσουν στο Σύνταγμα» καταλήγει ο κ. Στουρνάρας.
Σχολιο:Εχουμε και την Ομονοια,την Κλαυθμωνος και αλλες πλατειες,διαλεγεις και παιρνεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια: