Κυριακή, Ιουνίου 16, 2013

Η Κυρια Βουλτεψη κι εγω

Παλια εστελνα αναρτησεις μου στο σαιτ της και τις δημοσιευε,ειχαμε μιλησει και τηλεφωνικα οπου κατηγορουσε τα μνημονια και τον Παπανδρεου,οταν εγινε βουλευτης φυσικα ολα αυτα ξεχαστηκαν και τα μνημονια του Σαμαρα εγιναν ελπιδα για την χωρα,τελευταια βγαινει σε κατασταση αλλοφροσυνης και ουρλιαζει στα ραδιοφωνα και στις τηλεορασεις υπερ της πολιτικης του,δεν αντεξα,της εστειλα το παρακατω:

Εμφανιζεστε και μιλατε και δεν καταλαβαινετε ποσο γραφικος μπορει να γινει καποιος με την συμπεριφορα του,αλλαζετε την Ελλαδα ε?
Η Ελλαδα θα αλλαξει εσας,και συντομα ελπιζω,ειστε δεκα φορες χειροτεροι απο τον Παπανδρεου που κατηγορουσατε,
Ξεπεζεψτε απο την αλλαζονεια σας και κοιταξτε γυρω σας.
Κριμα,αν το ηξερα δεν θα ειχα στειλει ουτε ενα κειμενο μου σε σας.
 Τσοπανος Χαρης


H Kυρια Βουλτεψη και η αποψη της,αυτο λεγεται πολιτικος λογος,εγω το ονομαζω παρανοια
Εσύ Χάρη μου, δεν δικαιούσαι να μιλάς έτσι, διότι έχεις αρνηθεί να ακούσεις την άλλη άποψη. Έχεις ζητήσει διαγραφή. Αν δεν το είχες διαβάσει, θα είχες διαβάσει το άρθρο μου. Επιπλέον, αν θέλεις να πληρώνεις κάποιους που απεργούν και πληρώνονται επί 40 ή 60 μέρες, ενώ όλος ο άλλος κόσμος είναι απολυμένος ή του κόβονται τα μεροκάματα όταν απεργεί, είναι δικαίωμά σου. Αυτοί που εκπροσωπώ δεν θέλουν να πληρώνουν χωρίς να λαμβάνουν ενημέρωση.

Σημειωση:Οταν λεει να διαγραφω μην σας περασει απο το μυαλο οτι ημουν γραμμενος στην ΝΔ,στο σαιτ της δημοσιευε αρθρα μου.

Η απαντηση μου:
Δεν μιλαω μονο για αυτο,μιλαω για την καταστροφη της χωρας,ειναι παραλογο να καταδικαζατε τα μνημονια Παπανδρεου και να υπερασπιζεστε εναν παρανοικο δολοφονο τον Σαμαρα,λυπαμαι αλλα αν δεν τον διωξει η Νεα δημοκρατια με το καλο θα τον διωξει ο λαος συντομα,δεν κρατανε οι χουντες και το ξερετε.
Εσεις με τετοια παιδεια θα επρεπε να ειχατε αλλη αντιμετωπιση στα πραγματα,οσο για την ερτ κανενας δεν λεει οχι στην αναδιαρθρωση της αλλα οχι χουντικο κλεισιμο αυτα δεν τα εκανε ουτε η χουντα.
Λυπαμαι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: