Σάββατο, Ιουλίου 14, 2007

Μαιρη Παναγιωταρα

Γυρισα σπιτι τρεκλιζοντας απο 10 ωρες ορθοστασια και τρεξιμο,μεσα εξω πανω κατω,και εβαλα κατσαρολα να μαγειρεψω.
Γρηγορα-γρηγορα ξυρισμα και μπανιο και να κοιταω και το φαγητο μην κολλησει,και να ετοιμαζω κατι να φαω κι εγω.
Νηστικος απο το πρωι κοντεψα να κλαταρω ο ανθρωπος.
Να της ξεχωρισω τα χαπια, να ρωτησω πως περασε,να υποστω την γκρινια της γιατι να πιασω δουλεια λεει και δεν καθομαι μαζι της να μην ειναι μονη ολη μερα,τι να πω?
Να κανω ενα γρηγορο σφουγγαρισμα και να καθαρισω τον νεροχυτη και το μπανιο.
Τωρα πεστε μου τι αλλο μου χρειαζετε?
Ενας γαμος ναι αλλα μπα δεν θα παρω ευχαριστω.
Ειμαι η Μαιρη Παναγιωταρα.............

3 σχόλια:

relative_stranger είπε...

Ποια είναι μόνη;

Παρρησία είπε...

πετυχημένο moto ("ΠΩΣ ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΚΛΕΒΕΙ ΑΣΥΣΤΟΛΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥΣ ΕΠΤΡΕΠΕΙ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΝΑ ΤΟ ΚΛΕΒΟΥΝ ΕΠΙΣΗΣ ΑΣΥΣΤΟΛΑ")

Π

ΗarryTsopanos είπε...

Για την μητερα μου μιλω relative stranger