Κυριακή, Ιουλίου 15, 2007

Κακη διαθεση

Σημερα ξυπνησα με πολυ κακη διαθεση.Κατ'αρχην δεν κοιμηθηκα καλα γιατι ολο το βραδυ ενοιωθα τα ποδια μου να πονανε πολυ,μετα απο μηνες,βλεπετε ειχα να δουλεψω καιρο και αυτοι οι πονοι ειναι απο τον τραυματισμο μου στην μεση που εχει επηρρεασει τα νευρα των ποδιων.
Παιρνω κατι βιταμινες νεβρομπιον αλλα λιγα πραγματα καταφερνουν οταν ειμαι ορθιος και σκυβω ολη μερα.
Πηγαμε για μπανιο παλι με κακη διαθεση και με δυσκολια εκανα λιγο απο την αδυναμια που ενοιωθα να εχω.
Τετοιες ημερες ειναι πολυ ασχημες για μενα και σκεφτομαι την ατυχια που ειχα πεφτοντας ολες αυτες τις σκαλες στον --------,και δεν εδωσα και σημασια ο ηλιθιος γιατι τον πρωτο καιρο δεν ποναγα και συνεχιζα να κουβαλαω τις κουτες με αποτελεσμα να επιδεινωθει η κατασταση μου.
Αυτη ηταν η αιτια που με απελυσαν, βεβαια στο δικαστηριο ειπαν τοσες αλλες συκοφαντιες και εφεραν ψευδομαρτυρες για να τις επιβεβαιωσουν αλλα δεν το καταφεραν.
Να μου πειτε και τι καταφερα?
Τιποτα.Αρνουνται πεισματικα να εφαρμοσουν την αποφαση του δικαστηριου και να με επαναπροσλαβουν,αναρωτιεμε τι ειδους δικαιοσυνη ειναι αυτη που επιτρεπει στον καθενα να αγνοει τους νομους και τις αποφασεις της.
Και φυσικα οι 2 κυριες που οργανωσαν το ολο θεμα ειναι ακομη στην θεση τους και παιρνουν τους μισθους τους ενω εγω προσπαθω να επιβιωσω οπως οπως με τον μισθο τωρα απο την ωρομισθια εργασια μου, και την συνταξη του ΟΓΑ.
Καποια στιγμη σκεπτομαι να το δημοσιοποιησω αυτο το θεμα,δεν θα ειναι μια ευχαριστη διαδικασια ουτε για μενα αλλα ουτε και για την εταιρεια αυτη που θα πρεπει πια να δικαιολογηση στον κοσμο που θα ρωταει γιατι αρνειται απο εναν εργαζομενο της που τραυματιστηκε στην εργασια του,και αποδειχθηκε στο δικαστηριο οτι δεν εκανε τιποτα απο οσα τον κατηγορησε,να εργαστει ξανα και να ζησει με αξιοπρεπεια.
Εδω δεν εχουν πληρωσει ακομη τις υπερημεριες για τον καιρο που παρεμεινα ανεργος,παρ'οτι και για αυτο υπαρχει δικαστικη αποφαση.
Δεν θα εχει καλο τελος αυτη η ιστορια φανταζομαι αλλα οταν φτασω σ' αυτο το σημειο ολα πια θα ειναι περιτα.
Τι κριμα μια τοσο μεγαλη εταιρεια να εχει τοσο μικρη συνειδηση.
Τι κριμα .

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Θα επρεπε ολοι μας να επικοινωνησουμε μ αυτους τους ιδιοκτητες της εταιρειας να δουν τι εχουν κανει.Υπομονη Χαρη

ΗarryTsopanos είπε...

Δεν ξερω φιλε,φιλη μου αν εχουν τοσο μεγαλα αυτια,δεν ξερω