Παρασκευή, Νοεμβρίου 30, 2007

Τρεις μικρες ιστοριες τρομου

Μια και το ταξιδι μου χθες βραδυ με εφερε παλι γυρω εκει στο ιδρυμα στην Κηφησια θα σας μεταφερω τρεις απο τις πολλες ιστοριες που εζησα εκει.
Ιστορια Πρωτη
Η τραπεζαρια ηταν ενας μεγαλος χωρος που ολοι μαζι κοριτσια και αγορια τρωγαμε,η παιζαμε επιτραπεζια η οποιο παιχνιδι ειχε απο τους γονεις του ο καθενας.
Εκει λογικα αφου μικρα παιδια ειμαστε τυχαιναν και οι μικροφασαριες και τσακωμοι μεταξυ μας.
Ενα πρωινο ενα απο τα παιδια εκανε αταξιες οχι τιποτα σοβαρο και η κυρια που ηταν υπευθυνη εκεινη την ωρα εκνευριστηκε πολυ.
Σηκωθηκε λοιπον και μη εχοντας τιποτα προχειρο να τον κτυπησει εσπασε ενα μικρο παιδικο σκαλακι σαν σκαλα βαψιματος και ανοιγοντας του τις παλαμες αρχισε να το κτυπαει με μανια,αυτο ηταν κατι καθημερινο και φυσικο για ολους τους υπολοιπους που απλα κοιταζαμε περιμενοντας να τελειωσει.
Ξαφνικα πιδακες αιματος και ουρλιαχτα αρχισαν να δονουν την αιθουσα τι ειχε συμβει?
Στην μανια της να σπασει το σκαλακι για να κτυπησει το παιδι δεν προσεξε οτι εμεινε ενα κομματι απο τα οριζοντια ξυλα και ετσι αυτο το κομματι σαν αιχμη ειχε τρυπησει την παλαμη του παιδιου προκαλωντας του αυτο το αφορητο αισθημα.
Ολα τελειωσαν με προτροπες προς το παιδι και πρωτες βοηθειες.
Ιστορια Δευτερη
Ολα τα φαγητα στην τραπεζαρια επρεπε να τα τρωμε ακομη και αν δεν μας αρεσαν,οτι και να ηταν αυτο.
Η φαβα ειναι ενα απο τα φαγητα που μου εφερναν αναγουλα και μου προκαλουσε απεχθεια μονο η σκεψη το οτι θα το φαω.
Ενα βραδυ που το φαγητο ηταν φαβα εγω δεν το ετρωγα και ετυχε να με παρατηρησει η διευθυντρια του ιδρυματος.
Μου συστησε να φαω και εμεινε απο πανω μου κοιτωντας με,εγω ετρωγα λιγο αλλα μου εβγαινε παλι οποτε εκινη αρχισε να με κτυπαει με μανια.
Το αποτελεσμα ηταν οτι εκανα εμετο οτι υπηρχε στο στομαχι μου απο τον πονο.
Οχι ομως οχι.....η ιστορια δεν σταματησε εκει,με πηρε εξω στο προαυλιο και με βια με ταισε ολο το πιατο γεματο απο τον εμετο μου κτυπωντας με συγχρονως.
Ιστορια Τριτη
Παιζαμε στο προαυλιο πριν τον δεκατιανο υπνο,ναι μας βαζανε 10-12 να κοιμομαστε με το κεφαλι μεσα απο τις κουβερτες αν και δεν υπηρχε λογος να κοιμηθουμε.
Στην εισοδο προς τα δωματια θυμηθηκα οτι στα χερια μου ειχα ακομη πετρουλες απο την αυλη και γυρισα να τις πεταξω παλι πισω.
Η υπευθυνη του δωματιου εξελαβε την κινηση μου αυτη σαν ελλειψη υπακοης και κρατωντας με στον αερα μου εριξε τοσο ξυλο που ακομα και σημερα ειναι ενα συμβαν που θυμαμαι.
Λυπαμαι που καποιοι απο την οικογενεια μου πηραν την αποφαση οτι αυτο το μερος ειναι ιδανικο για ενα παιδι για να μεγαλωσει,λυπαμαι τα υπολοιπα παιδια που μαζι,πριν η μετα απο εμενα περασαν απο αυτο το ασυλο,μα πιο πολυ λυπαμαι τις κυριες αυτες που αντι να φροντιζουν με αγαπη και τρυφεροτητα τοσα μικρα παιδια εβγαζαν τα αγχη και την επιθετικοτητα τους επανω μας.
Διευθυντρια του ασυλου ηταν καποια πολυ πλουσια ονοματι Ζιτριδου αν καποιος γνωριζει τους απογονους της ας μεταφερει την λυπη μου αυτη προς εκεινους.

6 σχόλια:

Υπερμίκης είπε...

Απαίσια ιδρύματα..!Πως τα άντεξες όλα αυτά;Για ποιο λόγο μπήκες εσώκλειστος;Δεν με εκπλήσουν όμως
όλα
αυτά.Συνηθισμένα πράγματα για την χώρα μας.Ο καθένας κάνει ό'τι θέλει
όταν έχει μια κάποια εξουσία.Και στο στρατό υπήρχε ένας λοχαγός που έδεινε κλωτσιές στους φαντάρους!To γαιδούρι αυτό το λέγανε Πανταζόπουλο.Δεν ξέρω τι έγινε ,αλλά ούτε και με απασχολεί ιδιαίτερα.Μου τον θύμισες απλώς με το ποστ σου.
Σήμερα άκουσα και το κλιπ που παρέθεσεις στις 25/11.Το μένω εδώ με την Πρωτοψάλτη.Πραγματικά ωραίο κομμάτι.Πέρασα πεντε ευχάριστα λεπτά.Thanks.
Επ'ευκαιρία θα'θελα να ρωτήσω κάτι.
Τα κλιπς,τις φωτογραφίες,διάφορα άρθρα και οτιδήποτε άλλο υλικό ,για να τα παραθέσετε στο ιστολόγιο σας χρειάζεται ειδική άδεια;

ΗarryTsopanos είπε...

Μετα τον χωρισμο των δικων μου με εστειλαν εκει λογος δεν υπηρχε απλα ετσι αποφασισαν.Απο το utoube δεν χρειαζετε να εχεις αδεια νομιζω.

Provato είπε...

αχ ρε φιλαράκο χάρη πολύ στενοχωριέμαι που τόσο καλό παιδί έχεις περάσει τέτοια. τι να πω. μακάρι να μπορούσα να κάνω ένα κομμάτι της καρδιάς μου παρηγοριά για σένα.


κλαψ λυγμ...



αλλά μην στεναχωριέσαι άλλο για το τότε. κοίτα τώρα να χαίρεσαι την ζωή σου... (μην ξεχνάς και τα κουπόνια για το σεξάκοι που έχεις και τα οποία είναι μεγάλοι παράγοντες χαράς)

μπεεε

ΗarryTsopanos είπε...

Αφου τα ακυρωσες αιντε βρε μπεουλη

Provato είπε...

τα ξεακύρωσα πάλι. εγώ τα εκδίδω δικά μου είναι άμα θέλω τα καίω!

:-)

ΗarryTsopanos είπε...

Nαι οκ αλλα εγω στην ουρα δεν ξανακαθομαι,ααααααα!!!!!