Πέμπτη, Οκτωβρίου 23, 2008

Νεες τεχνολογιες

Εδω και 3 Εβδομαδες ειμαι χωρις τηλεοραση,οχι δεν μου χαλασε αλλα την εδωσα την lcd μου περσυνη και πανακριβη στο μωρουλι μου για το καινουργιο σπιτι.
Μετα εφυγα ταξιδι και τωρα περιμενω την νεα που παραγγειλα και δεν εχει φανει ακομη,ετσι γυριζω σπιτι απο την δουλεια η οταν εχω χρονο και ακουω συνεχεια μουσικη που παντα ακουγα απο τον υπολογιστη και τωρα ξανα αρχιζω να ακουω πραγματικα μουσικη απο το στερεοφωνικο.
Και να παλι η μαγεια της Μελινας Ταναγρη και του Θανατηφορου πυρετου της,της Ευσταθιας και του Πιο ωραιου τιποτα της και πολλων αλλων μουσικων.
Τοσα χρονια σκεφτομαι ποσες φορες εχω αλλαξει,πουλησει και αγορασει νεα συστηματα ηχου και εικονας που μαλλον θα ειχα αγορασει σπιτι με τοση σπαταλη.
αλλα οι νεες τεχνολογιες με ενθουσιαζουν και τις μαθαινω και γρηγορα και ολο ανανεωνω τον ηχητικο μου στολο.
Να τωρα ενας ενισχυτης που μπορεις και βαζεις και usb και παιζει οτι εχεις ηδη γραψει και δεν χρειαζεται να αλλαζεις σι-ντι κλπ εμ πως να αντισταθεις σε αυτο?
Θα μου πεις περισυ δεν ειχες να φας και φετος εχεις κατασπαταλησει το συμπαν?
Ε οκ δεν θα κατσω να πεθανω και στην πεινα να μαζευω λεφτα οσο τα εχω"λεμε τωρα"εξ αλλου μπορει εκει που περπαταω να τα τεζαρω τι να τα κανω να τα μαζευω?
Εξ αλλου επειδη οσο ημουν μικρουλη μου ελειψαν πολλα τωρα αν μου αρεσει κατι δεν το σκεπτομαι και πολυ εξ αλλου δεν τα εκλεψα και απο κανεναν.
Και ενω ακουω τον Κοτσιρα να τραγουδαει την Επιδαυρο του λεω να κλεισω την τεχνολογια που λεγετε υπολογιστης και να αφοσιωθω σ αυτο που αγαπαω περισσοτερο,την Μουσικη.

6 σχόλια:

mahler76 είπε...

ΚΙ εγώ τα γουστάρω κάτι τέτοια αλλά δεν έχει μία. τι τηλεόραση θα πάρεισ?

ΗarryTsopanos είπε...

Mia Sony 40w4500

mahler76 είπε...

σούπερ

mahler76 είπε...

καλορίζικη!!!

ΗarryTsopanos είπε...

Νασαι καλα,ασε να δουμε ποτε θα ερθει μαλλον απο Γερμανια την βλεπω εδω ολοι υποσχεσεις ειναι.

panos είπε...

Τρώμε τα έτοιμα ε???? Χμμμ