Τετάρτη, Οκτωβρίου 29, 2008

Εικονα

Ηρθε επιτελους η τηλεοραση αλλα ειναι πολυ βαρια για να την σηκωσω μονος μου,ζητησα λοιπον κι'εγω βοηθεια απο τον Σπυρακο ο οποιος υποσχεθηκε να ερθει να σηκωσει λιγο βαρος.
Δεν πηρα τελικα αυτη που ηθελα γιατι διαβασα σε διαφορα φορα εδω και εξω οτι εχει προβληματα κλπ,κι ετσι την ακυρωσα.
Αλλα και αυτη που αγορασα πολυ καλες κριτικες εχει παρει και στην μιση τιμη απο την αλλη ειναι.
Plasma oxi lcd ειναι αλλα λιγο με νοιαζει αρεκι να δειχνει καλη εικονα και οχι χιονια και συννεφα.
Οποτε οι επομενες ημερες ειναι αφιερωμενες στην παρακολουθηση και ρυθμιση της,αιντε να δω τι θα καταφερω.
Αν και 3 εβδομαδες και βαλε χωρις τηλεοραση δεν ενοιωσα οτι μου λειπει και τιποτα αλλωστε πολυ λιγα προγραμματα παρακολουθω και οι ειδησεις καθε αλλο παρα με χαροποιουν τελευταια.
Ειναι η συνηθεια ισως να υπαρχει καποιος να μιλαει μεσα στο δωματιο μια απομακρη συντροφια μια κακη παρεα.
Το ωραιο θα ειναι που τωρα με τα κρυα,ποια κρυα θα μου πειτε,θα γυρναμε μετα τον καφεδουλη και θα βλεπουμε καμμια ταινια με το μωρουλι μου μεχρι να μας παρει ο απογευματινος υπνος.
Το καλοκαιρι θα περασει σε αχρηστια αφου οποτε εχουμε ελευθερο χρονο τρεχουμε για μπανιο και βολτιτσες.
Αντε καλη θεαση μου ευχομαι.

2 σχόλια:

mahler76 είπε...

καλή θέαση, καλές βολτούλες με το μωρούλι.

ΗarryTsopanos είπε...

Ευχαριστω))