Κυριακή, Οκτωβρίου 26, 2008

Τα Δηθεν

Με αφορμη το τραγουδι του Σταματη που μπορειτε να ακουσετε εδω δεξια καθομαι χωρις τηλεοραση ακομη και ακουω τον ηχο απο την τηλεοραση της μητερας μου που παιζει.
Πρεπει να ειναι μια "μουσικη εκπομπη"με τραγουδια που σκοτωνουν και αλογα ειδα ενα τρεηλερ στο Κορωπι το απογευμα,φουλ στο κεφι και το τσιφτετελι το μουσικο συμβαν αυτο.
Και λεω οκ προχωραει η ζωη,αλλαζουν οι εποχες,τα γουστα,η μοδα,αλλα τι χαλι ειναι αυτο που επικρατει στην μουσικη μας σκηνη γαμοτο?
Εχω πολυ καιρο να ακουσω κατι που θα με ξαφνιασει ευχαριστα,κατι νεο η εστω που να θυμιζει και κατι παλιο,εχει επικρατησει η καψουρα ο φθηνος στιχος και οι αντιγραφες της μουσικης.
Καμμια νεα προταση,εχουν σωπασει και οσοι παλιοι ειχαν οδηγησει την μουσικη λιγο πιο περα εδω και μια δεκαετια.
Και το σ'αγαπω μ'αγαπας και ποναω και πονας,συνεχιζετε με αοιδους ποιοτητος ,ποιος μπορει να ξεχασει την δηλωση της Πεζαντακου που την ειδα και εγω στον Λαζοπουλο οπου αναφεροταν στην Τζουλια δεν θυμαμαι επωνυμο σορυ,και ελεγε"Α σας παρακαλω μην με συγκρινετε εμενα με αυτην,εγω μπροστα της ειμαι Καλλας".
Μαλλον για το αλατι μιλουσε οτι ειναι μπροστα στην αλλη καλλιτεχνιδα του "ολου"σορρυ δεν θελω να γραφω απρεπεις λεξεις ισως διαβαζουν και παιδια.
Και ενω ο πονος και το δακρυ απο την διπλανη τηλεοραση με εχει φερει σε απογνωση και σκεψεις βαριες και δεν εχω και ωτασπιδες γαμοτο λεω να ανοιξω τον ενισχυτη να ακουσω κατι αλλο,α ρε Κραουνακη τι μας κανεις!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: