Τετάρτη, Μαρτίου 04, 2009

Εμμονες

Μετα απο ενα ομορφο τριημερο με καλο φαγητο,μυδια,γαριδες,καλη παρεα απο φιλο που μας τιμησε στο γευμα,και αρκετες βολτες στο κεντρο επεστρεψα στο σπιτι μου.
Βαζω το κλειδι στην κλειδαρια ανοιγει η πορτα αλλα δεν ανοιγει συγχρονως.
Ναι ειναι πορτα ασφαλειας και ειχε μπει το μανταλο απο την μητερα μου.
Η συμβουλη που της εχω δωσει ειναι να μην βαζει το μανταλο στην πορτα οταν ειναι μονη της στο σπιτι,γιατι πες συμβαινει κατι,ενα ατυχημα μια πτωση δεν θα μπορουμε να μπουμε στο σπιτι.
Μπα του κεφαλιου της εκεινη παλι τα ιδια και παλι και παλι.
Και πως να πεισεις μια γυναικα που οτι της λες οτι κανει λαθος το ξανακανει και παλι και παλι?
Δεν εχω τον τροπο ουτε την υπομονη και δεν φαινεται να καταλαβαινει τι γινετε.
Και αιντε να μπει καποιος στο σπιτι που δεν μπαινει ευκολα τι θα παρει?
Και δεν κοιμαται τα βραδυα γιατι οπως λεει ο γειτονας που μενει απο κατω ανεβαινει το βραδυ στο πισω παραθυρο και το κανει κρατσ-κρατσ.
Και τι να κανω εγω?
Αφου οταν πιστεψει κατι της γινετε εμμονη ιδεα και δεν το βγαζει απο το μυαλο οτι και να της πω,εδω επι χρονο και της εριχνα κατσαριδοκτονο να την σκοτωσω οπως ελεγε.
Ωραια τα τριημερα αλλα η επιστροφη στο σπιτι ειναι οδυνηρη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: