Τρίτη, Μαρτίου 17, 2009

Πισω στο σπιτι

Αρχιζει παλι απο σημερα το προγραμμα μου και περιμενοντας να παω στην δουλεια ειπα να γραψω δυο λογια.
Ακομη η βαλιτσα μου ειναι οπως ηταν και χθες,δεν εχω βγαλει τιποτα εκτος των δσωρων που εφερα στο μωρουλι μου,ισως να πιστευω ετσι πως το ταξιδι δεν εχει τελειωσει ακομη.
Οταν τακτοποιηθω θα σας δειξω φωτογραφιες και θα σας πω και εντυπωσεις απο ολο αυτο το ταξιδι.
Η γενικη εντυπωση ομως ειναι οτι οτι και να ξοδεψα το ξοδεψα σε πραγματα που εδω κοστιζουν για την αναλογη ποιοτητα τουλαχιστον 4 φορες περισσοτερο,οποτε αν και 10η ακριβοτερη στον κοσμο χωρα η Σιγκαπουρη εμενα μου φανηκε πολυ φθηνη σε σχεση με την Ελλαδα.
Στο αεροδρομιο περιμενοντας να επιστρεψω διαβασα αρκετα ιστολογια που συνηθως διαβαζω και ετσι ειμαι ενημερωμενος σε οτι συμβαινει,και να υπενθυμισω κατι που μαλλον εχει παρεξηγηθει......δεν εχω εμμονες με τιποτα και με κανεναν απλα δεν μ'αρεσουν οι ανθρωποι χωρις χιουμορ και αυτο αποδειχθηκε ακομη μια φορα αυτες τις ημερες ποσο δικιο ειχα που τους απομακρυνα απο κοντα μου.
Αντε εως την επομενη φορα που θα ξαναφυγω....ελπιζω συντομα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: