Πέμπτη, Απριλίου 09, 2009

Προσφορες

Και ενω μολις πριν ενα μηνα ημουν στο εξωτερικο λες και ειναι βαλτες οι αεροπορικες εταιρειες και με εχουν τρελλανει με μυνηματα οπου προσφερουν ταξιδια οπου και να μπορεσεις να φανταστεις με 30-50 τις εκατο μειωμενες τιμες.
Και διαβαζω εγω για Μοσχα,Σαγκαη,Συδνευ...οχι παλι εκει και πολλες αλλες πολεις με τιμες απιστευτες.
Και αρχιζω να ψαχνω ξενοδοχεια καλα και οχι ακριβα και να ονειρευομαι οτι θα παω παλι ενα ταξιδι μακρυνο η κοντινο,μακρυνο προτιμοτερο.
Ωραια θα ηταν ενα ταξιδι στην Κινα μια που το εισητηριο ειναι γυρω στα 800 ευρω και τα ξενοδοχεια εκει 4 αστερων γυρω στα 65 ευρω την ημερα,φυσικα χρειαζονται 15 περιπου ημερες για μια περιηγηση σε Πεκινο,Σαγκαη,Ξιαν και ισως Χονγκ Κονγκ.
Και να μαι να προσπαθω να πεισω το μωρουλι μου να το σκεφτει λιγουλακι γιατι μονος μου δεν παω παλι,και να μου απανταει δικαιολογημενα να κανω οικονομια γιατι ερχονται δυσκολες ημερες .....για μενα και αυτο το ξερω και εγω αλλα πως να σταματησω να ονειρευομαι?
Λεω αν ειχα πολλα χρηματα το μονο που θα εκανα ηταν ταξιδια,τι παλευουν ολοι αυτοι που τα εχουν να κανουν περισσοτερα?
Λες και θα τα παρουν μαζι τους κανουν.
Μπα δεν το βλεπω να προλαβαινω να δω οσα θελω να δω πριν το τελος αυτης της ζωης.

Δεν υπάρχουν σχόλια: