Κυριακή, Απριλίου 26, 2009

Δευτερος

Διορθωνω το ποστ αυτο εξηγωντας τι συνεβη αυτο το Σαββατοκυριακο,ευτυχως επανηλθε το ιντερνετ κι΄ετσι μπορω να το κανω.
Περισσοτερο το διορθωνω για να σβησω καποιες σκεψεις μου που οταν τις εγραφα πιστευα διαφορετικα πραγματα μη γνωριζοντας τα γεγονοτα.

Σαββατο απογευμα μετα τις 7 εφτασα σπιτι σε ασχημη κατασταση λογω μιας αντιβιωσης που περνω για το στομαχι και ως ηλιθιος εκατσα να φαω σπανακορυζο το οποιο με εστειλε τουαλετα 3 φορες.
Περιμενα να ελθει το μωρουλι μου να παμε μια βολτα και ξαπλωσα για λιγο να ξεκουραστω.
Μετα απο ενα τηλεφωνημα οτι θα αργησει σκεφτηκα οτι μια και αισθανομουν χαλια καλυτερα να πεσω να κοιμηθω,δεν το κρυβω οτι ημουν και στεναχωρημενος που μου την ειχε κανει παλι κι'ετσι απεφυγα να επικοινωνησω.
Εκλεισα το κινητο και κοιμηθηκα αμεσως πιστευοντας οτι την επομενη ημερα θα εχω τον χρονο να γκρινιαξω με την ησυχια μου στην βολτα που θα καναμε.
Ομως βολτα δεν υπηρξε ουτε τηλεφωνημα απο το μωρουλι που οπως μου ειπε ειχε ερθει και κτυπαγε το κουδουνι αλλα δεν πηραμε χαμπαρι τιποτα ουτε εγω ουτε η σεβαστη μαμα.
Σκεψου δηλαδη να ειχαν μπει και κλεφτες οπως συνεχεια λεει.
Και περασε ολη μερα περιμενοντας ενα τηλεφωνημα που δεν εγινε ποτε και η παρεξηγηση συνεχιστηκε γιατι εγω πεισμωσα ως συνηθως και δεν επαιρνα και εγω.
Και τελικα διελευκανθη το θεμα μετα απο δικες μου σκεψεις περι χωρισμου αφου δεν μ'αγαπαει και μερικες φορες το πιστευω πολυ αυτο γαμοτο.
Τωρα τι θα γινει δεν ξερω εγω ενοχλουμαι που με αφηνει μονο το Σαββατο το βραδυ μονη βραδυα που βλεπομαστε απο την αλλη μερια δικαιο ειναι να πω οτι πρεπει να βλεπει και τους"φιλους"τους παλαιους και νεοτερους και πως να συμβιβαστουν αυτα τα δυο δεν ξερω.
Η Αγαπη ειναι δυσκολο πραγμα εγω δεν ειμαι στα καλυτερα μου τους τελευταιους μηνες λεπτομερειες δεν λεω αλλα κατι μου βγαινει και δεν ξερω γιατι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: