Τρίτη, Απριλίου 14, 2009

Στρουθοκαμηλος

Στην ζωη ειναι ομορφα ολα οταν κοντα σου εχεις καλους και αγαπημενους φιλους,τωρα τι σημαινει η εννοια φιλος για τον καθενα ειναι κατι για το οποιο μπορει να γινει μεγαλη συζητηση.
Για μενα οι φιλοι οσο υπαρχουν στην ζωη μου σημαινουν παρα πολλα,και εξω απο τον δρομο μου θα βγω για να κανω κατι που θα τους βοηθησει,και θα ακουσω χωρις απλα να "ακουω"τα προβληματα τους,τις εννοιες τους,και θα βοηθησω εκει που μπορω και με αγαπη και ενδιαφερον θα βρισκομαι διπλα τους οχι μονο για"να περναω καλα" και αυτο ειναι που ζηταω και απο εκεινους.
Χρονια πριν εκανα ενα πολυ μεγαλο λαθος,εκανα στην ακρη αγαπημενους φιλους για το χατηρι μιας σχεσης,το μετανοιωσα πικρα αργοτερα αλλα δεν μπορεσα να τους ξαναβρω.
Απο τοτε καταλαβα οτι κανενας δεν μπορει να αναπληρωσει εναν καλο φιλο,που δεν θα υποκρινεται την λεξη αυτη,που θα ειναι κοντα σου οταν τον χρειαζεσαι και εσυ και οχι μονο οταν τον βολευει εκεινον.
Μετα απο καποια χρονια δεν ειναι τοσο ευκολο να βρω ατομα με το ιδιο μηκος κυμματος με μενα και ετσι μερικες φορες συμβιβαστικα με παρεες ασχετες με οσα εγω πιστευω μα παρ'ολα αυτα πιστεψα οτι μπορω να κανω υποχωρησεις να "κρυβω το κεφαλι μου στην αμμο"και να λεω οτι οσα πιστευα ηταν απλα χαζομαρες δικες μου.
Και υποχωρουσα και υποχωρουσα,καλες ηταν οι πλακες και τα γελια αλλα δεν υπηρχε νοημα σε οσα γινονταν απλα "για να περναμε καλα "ηταν ολα αυτα.
Και η ωρα που ηρθε να τελειωσουν αυτα με πειραξε,γιατι ακομη και η ψευδαισθηση ενοχλει οταν τελειωνει,και ετσι τελειωσε και αυτο,δεν μου λειπουν αυτες οι παρεες,εφυγαν αλλα η ελλειψη τους ειναι πλεον μακρυνη.
Δεν θελω να ειμαι στρουθοκαμηλος πλεον,η ζωη ειναι μικρη.
Παμε προς την αληθεια λοιπον.

Δεν υπάρχουν σχόλια: