Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 12, 2012

Δεν θα σταματησω

Οχι δεν θα κανω την χαρη σε κανεναν πρωην πασοκο που εγινε τωρα συριζα,σε κανεναν πολιτικο που ηταν δεξιος και εγινε αριστερος,σε κανεναν βολεμενο στο δημοσιο συμβουλο που με βριζει συριζαια πουτανιτσα,σε κανεναν αρρωστο οπαδο των κλεφτοκομματων που διαμαρτυρεται σε αλλα μπλογκς που αναδημοσιευσουν αναρτησεις μου και ρωταει γιατι δεν με εχουν κλεισει φυλακη η δεν με εστειλαν εξορια.

Οχι δεν θα σεβαστω προδοτες και εγκληματιες κατα της χωρας που γεννηθηκα,δεν θα σκυψω ουτε θα φιλησω το χερι κανενος Γαπ,Βενιζελου και Σαμαρα,δεν πιστευω στα λογια τους και ξερω τι σχεδιο εχουν για την χωρα μου,δεν φοβαμαι τους σκληροπυρηνικους οπαδους των κλεφτοκομματων τους που καλοπληρωνονται για να τους υποστηριζουν η ακομα και τους ασθενεις στο μυαλο αγνους οπαδους τους που νομιζουν οτι μια μερα αυτοι οι απατεωνες θα μας φερουν την ανοιξη.

Οχι δεν ειμαι προβατο να θελω αρχηγο,τον αρχηγο θα τον κρινω εγω ποιος θα ειναι δεν θα μου τον επιβαλλει ουτε ο Αντ1 ουτε ο σκαι ουτε το Μεγκα,δεν θα ακουσω τις ανοησιες των πληρωμενων δημοσιογραφων που θα μου λενε ποσο καταλληλοι ειναι οι εγκληματιες που με κυβερνανε,δεν θα πιστεψω τις προεκλογικες τους υποσχεσεις και δεν θα τους ψηφισω.

Προσπαθω με τον δικο μου τροπο να ξυπνησω οσους μπορω,εστω και εναν,να διαβασει τι σημαινει αυτο που μας εξαγγελουν καθε τοσο,η παγκοσμια κυβερνηση να του πω οτι η φτωχεια ειναι τεχνητη και πισω της κρυβεται ενα πολυ μεγαλυτερο εγκλημα,πριν χρονια καποιοι με ελεγαν συνομωτη,αλλοι γελοιο,σημερα αυτα που εγραφα γινανε πραγματικοτητα,ναι δεν ειμαι εξυπνοτερος απο κανεναν,διαβαζω και καταλαβαινω πισω απο οσα διαβαζω.

Οχι δεν θα σταματησω,οσο ζω,αυτο που μας ετοιμαζουν ειναι ευθανασια και οχι ζωη,ποιος ο λογος λοιπον να σωπαινω?
Δεν εχω τιποτα να χασω.

Δεν υπάρχουν σχόλια: