Πέμπτη, Νοεμβρίου 06, 2008

Διημερη χαρα

Αυριο ειναι η τελευταια ημερα πριν το ρεπο του Σαββατου και ετοιμαζομαι ολο χαρα να αποχωρησω απο το σπιτι μου για τρεις ημερες και να εγκατασταθω για λιγη ησυχια στο μικρο χωριο το Κορωπι.
Εκει θα ηρεμησω λιγο και θα ασχοληθω με το μωρουλι και τους φιλους μας,θα παμε για ψωνια,θα μαγειρεψω,θα βγουμε βολτες και γενικα θα κανω οτι δεν κανω σχεδον ποτε κατα την διαρκεια της εβδομαδας.
Μ'αρεσει που το νεο σπιτι μυριζει"νεο"ειναι καθαρο δεν εχει ζουζουνια,και ειναι ησυχο μιας και ειμαστε οι μονοι που εχουμε εγκατασταθει εκει εως τωρα.
Ειναι καιρος που το σπιτι μου με καταπλακωνει,δεν ειναι μονο οτι εχω την γκρινια και την φασαρια απο την μητερα μου,δεν μπορω να ακουσω ουτε μουσικη δεν της αρεσει,δεν εχω την ανεση να κινηθω οπως θελω,και κυριως εχω καθε πρωι την φασαρια της που προσπαθει να καθαρισει το σπιτι και δεν τα καταφερνει αλλα εμενα δεν με αφηνει να κοιμηθω,και αν τολμησω και διαμαρτυρηθω ο θεος βοηθος .
Να μου πεις δυο ημερες ειναι μονο παλι εκει θα γυρισεις,εστω ενα διημερο κατι ειναι απο το τιποτα.
Καλο Σαββατοκυριακο σε ολους.

2 σχόλια:

mahler76 είπε...

KALO SOY-KOY!!!!!!

ΗarryTsopanos είπε...

Περασε γρηγορα γμτο αλλα οκ.