Πέμπτη, Νοεμβρίου 13, 2008

Ανθρωποι

Ειναι παραξενο που το μονο ον σε αυτον τον πλανητη με λογικη και συναισθημα ειναι ο ανθρωπος,εχουμε τα παντα στα χερια μας και ομως δεν ειμαστε ευχαριστημενοι ποτε.
Ειναι παραξενο που σαν λογικα οντα εμεις κανουμε ολους τους παραλογισμους που η λογικη θα μας απαγορευε να κανουμε.
Ειναι παραξενο που οσα υλικα και πλουτη να εχουμε παντα προσπαθουμε για περισσοτερα λες και θα ζησουμε 1200 χρονια και δεν μας φτανουν αυτα.
Τα λεω αυτα και σκεφτομαι την ιστορια που τραβαει εδω και τεσσερα κοντα χρονια με την εταιρεια που εργαζομουν και καταληξαμε στα δικαστηρια.
Μια μεγαλη εταιρεια η μεγαλυτερη στο χωρο εισαγωγης υποδηματων,δερματινων και ρουχων πολυ γνωστων οικων.
Ανθρωπος ειμαι και εγω ανθρωποι και εκεινοι λοιπον,κι'ομως οταν τραυματιστηκα αδιαφορησαν με πιεσαν να φυγω και τελικα με απελυσαν.
Εκαναν οτι ειναι ανθρωπινως δυνατον να με συκοφαντησουν να με κανουν να χασω την επομενη απο αυτους εργασια μου,με ταλαιπωρησαν με εξωδικα,εφεραν ψευδομαρτυρες στις δικες,κι ομως τις εχασαν.
Και αντι σαν ανθρωποι να δειξουν μεταμελεια,να ζητησουν συγνωμμη,εστω να την ψελλισουν αφου δεν μπορουν να την αρθρωσουν.......τιποτα,παλι δικαστηρια θα εχουμε και παλι λογικα θα τα χασουν.
Εχουν διαπραξει καθε παρανομια που μπορουσαν να εχουν διαπραξει εως σημερα.
Πιστευει καποιος οτι δεν ειναι ικανοι για κατι χειροτερο?
Εχω πολυ υπομονη και επιμονη,οταν αρχισε αυτη η διαδικασια εκεινοι πιστεψαν οτι με το ψευδος και την συκοφαντια θα νικησουν,και απετυχαν,αν το πιστευουν και σημερα το ιδιο αποτελεσμα θα εχουν.
Ανθρωποι λοιπον ποσο διαφορετικοι ειμαστε ποσο καλοι η κακοι μπορουμε να γινουμε,ποσο το χρημα και το συμφερον εχουν διαβρωσει την ψυχη και το μυαλο μας.
Φιλοι μου της μεγαλης εταιρειας ιδιοκτητες.....αγαπαει ο θεος τον κλεφτη αλλα αγαπαει και τον νοικοκυρη.....υπομονη.

1 σχόλιο:

panos είπε...

Χαρούλη μου η υπομονή είναι μεγάλη αρετή και στο λέω εγώ αυτό που το παλεύω και δεν τα καταφέρνω πολλές φορές.....