Δευτέρα, Νοεμβρίου 17, 2008

Βιντεο

Θελω να εχω φιλους και γνωστους οι οποιοι οταν συναντιομαστε η τηλεφωνουμε ο ενας στον αλλον να τραβαμε σε βιντεο η να μαγνητοφωνουμε τις συναντησεις αυτες.
Θελω να γνωρισω ατομα με ταλεντο στην φωτογραφια για να με φωτογραφιζουν οταν μιλω με οποιον συναντω και να μου φτιαξουν αρχειο με τις φωτογραφιες αυτες.
Θελω καποιον να με παρακολουθει 24 ωρες το 24ωρο ωστε να υπαρχουν καταγραμενες ολες οι συναντησεις,συνομιλιες και επαφες μου.
Αυτο θελω να ειναι το νεο μου χομπυ,δεν ειναι δυνατον σε αυτη την χωρα ολοι να βιντεοσκοπουν,μαγνητοφωνουν,παρακολουθουν ολους τους αλλους κι'εγω να μεινω πισω σε αυτην την νεα μοδα.
Επισης θελω ενα ωραιο ασπρο πουκαμισο απο αυτα που βαζεις το πισω μπρος και δενουν πολυ σφιχτα πισω στην πλατη.

2 σχόλια:

mahler76 είπε...

έχω κάμερα είσαι? τα έχωσες με το γάντι πάντως.
Καλό σου βράδυ.

ΗarryTsopanos είπε...

Για να περναει η ωρα,μηπως ιδρωνει το αυτι κανενος?Καλη σου μερα.