Τετάρτη, Απριλίου 22, 2020

Η Διαλυση του ιστου της χωρας

Δυστυχως προσπαθουν πολυ τα καναλια να μας πεισουν οτι ολα δουλευουν ρολοι και κερδαμε παντου .....αλλλα οσο και να προσπαθουν εμεις που ζουμε την καθημερινοτητα μας και βλεπουμε τι γινεται ξερουμε οτι ολα αυτα ειναι ψεματα.

Παραδειγμα απλο
Η λειτουργια των κεντρων υγειας στην Αττικη.
Χρειαστηκα να κανω μια εξαγωγη δοντιου και επειδη δεν βρηκα ραντεβου στο χωριο εδω κοντα στο Αεροδρομιο πηγα στο κοντινοτερο Ικα που βρισκεται στην Αγια Παρασκευη,επειδη πονουσα μου εδωσαν μια εβδομαδιαια αντιβιωση και επεστρεψα και το εβγαλα 7 ημερες αργοτερα χωρις να με ταλαιπωρησουν,αλλα ειναι ταξιδι εως εκει κι ετσι εκλεισα 4 διαφορετικες ημερομηνιες ραντεβου σε οδοντιατρο στο κεντρο υγειας του χωριου.....

Εις ματην
Με πηραν σημερα τηλεφωνο και μου ακυρωσαν το πρωτο,δεν μιλησα.
Μετα απο λιγο με ξαναπηραν και μου ειπαν οτι ακυρωνονται και τα υπολοιπα ραντεβου που φτανουν μεχρι το δευτερο δεκαημερο του Μαιου γιατι χαλασε το μηχανημα.....

Μην ρωτησετε ποιο μηχανημα....οχι παντως αυτο που τους πληρωνει.
Αντεδρασα γιατι καταλαβα οτι με κοροιδευουν.
Ζητησα να μιλησω με τον διευθυντη του κεντρου υγειας...αλλα ελεγε αυτος αλλα ελεγε η γραμματεια,υποθετω δηλαδη οτι ηταν η γραμματεια γιατι ονομα δεν εδωσαν,γνωστο στην μπανανια οτι οταν σε παιρνουν τηλεφωνο απο κρατικες υπηρεσιες δεν λενε ποιοι ειναι.

Του επεσημανα οτι κακως ακυρωνουν τα ραντεβου και να τα επαναφερει και υποσχεθηκε να το κανει.

Σε πεντε λεπτα με καλεσε παλι η ιδια ανωνυμη και μου ζητησε να μιλησω με την οδοντιατρο ....αυτο δεν μου εχει ξανασυμβει στα 60 χρονια που ζω,να με καλει αυτοπροσωπως η οδοντιατρος,μεγαλη η χαρη μου.

Εκει φυσικα καταλαβα οτι κανενα μηχανημα δεν εχει χαλασει,απλα η οδοντιατρος φοβαται,κι εγω φοβαμαι αλλα δεν παραταω τις δουλειες μου ουτε καθομαι και πληρωνομαι χωρις να κανω τιποτα ακυρωνοντας ραντεβου ασθενων.
Δεν ειχε οδηγιες λεει....εγω ξερω οτι καθε τομεας εχει τις οδηγιες του τοσο καιρο μετα το ξεσπασμα του κορονοιου,οταν της ανεφερα οτι ηδη εκανα μια εξαγωγη σε αλλο κεντρο εξεμανη και φωναζε οτι θα τους κανει καταγγελια,γνωστη τακτικη αχρηστου υπαλληλου ο οποιος ουτε ακουει ουτε καταλαβαινει τι του λες,εβαλε τροχοοοοοο?Θα τους καταγγειλω,εξαγωγη κυριουλα μου της απαντω,,,,,να δουλεψει ουτε λογος,για καταγγελια πρωτη η Βασιλω.

Τελικα της ειπα οτι εγω δεν ακυρωνω τα ραντεβου μου και οταν ανεφερε οτι δεχεται μονο εκτακτα την ρωτησα τοτε γιατι τα ακυρωνει αφου δεν ξερει αν ειναι εκτακτα η οχι....

Με λιγα λογια φιλοι μου ζουμε σ ενα μπουρδελο οπου ο καθενας κανει οτι θελει,βρηκαν δικαιολογια τον κορονοιο να καθονται να πληρωνονται και να αδιαφορουν αν ο αλλος ποναει η υποφερει..

Ηταν που ηταν διαλυμενη η χωρα ηρθε και ο κορονοιος και την διαλυσε τελειως,που ακουστηκε να αρνειται κεντρο υγειας να προσφερει υπηρεσιες σε ασθενεις οποιασδηποτε κατηγοριας?

Μονο στην μπανανια.

Γιαυτο οταν ακουτε στις ειδησεις ποσο καλα τα κανουν κρατηστε μικρο καλαθι,εμεις φωνη δεν εχουμε στις ειδησεις να πουμε τι περναμε με το διαλυμενο κρατος τους.
Αλλα το λεμε εδω,μεταξυ μας και το μαθαινουν και αλλοι,τους τα στελνω και στα mail τους.

Μα σε γραφουν θα μου απαντησετε

Κι εγω γραμμενους τους εχω ομως,καθε φορα που ζητανε την ψηφο μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: