Τρίτη, Ιουνίου 21, 2022

Κεντρο μεταδοσης Κορωνοιου

 


Πηρα και εγω την αποφαση...μαυρη να ηταν η ωρα να κλεισω ραντεβου σε νοσοκομειο για να δει τις εξετασεις μου ειδικος,λεω..ανεργος ειμαι...λεφτα για ιδιωτες δεν εχω,στο ΙΚΑ εχει μαζευτει ολη η σαβουρα εκτος ελαχιστων εξαιρεσεων,ας παω,και εκλεισα.


Ξεκινησα,

Για να βρεις αυτο που θελεις σε δημοσιο νοσοκομειο πρεπει:

Η

Να εχεις χαρτη-πυξιδα,βιντεο να δειχνει τον δρομο...

Nα εχεις οδηγο που να γνωριζει


Αφου περιπλανηθηκα μεσα σε κατι στοες και τουνελ βγηκα στον χωρο που θα εβγαζα εισητηριο,το γιατι βγαζεις εισητηριο αφου δεν πληρωνεις  δεν το καταλαβαινω,ισως απλα για να συνηθισεις απο την αρχη τις ουρες,ολα στο νοσοκομειο ειναι μια ουρα,απο την αρχη ως το τελος.


Εκατσα στην ουρα που προχωρουσε γρηγορα ευτυχως,μετα μου ειπαν να παω να στηθω σε μια αλλη ουρα,για να βγαλω καρτελα ασθενους,απο εκει ειναι η φωτογραφια που ανεβασα,σε εκεινη την ουρα λοιπον που προχωρουσε αργα ηταν ο ενας πανω στον αλλον,΄΄΄΄

Σκεφτηκα....

Τελειο μερος για διασπορα του κορωνοιου

Ηθελα να ηξερα...ενας...ενας οχι δυο,δεν εχει το iq να καταλαβει οτι καποιες διαδικασιες πρεπει να απλοποιηθουν παντου?

Στα νοσοκομεια κατ αρχην,μπορει ενα συστημα 40 ετων να συνεχιζει να λειτουργει μετα απο 40 χρονια?

Εγινε ενα σουσουρο με την μια απο τις υπαλληλους.

Μπηκα στο γραφειο ενω ηδη ηταν μεσα αλλοι 3.

Εν τω μεταξυ εχει γεμισει το ΕΣΥ αλλοδαπους ασθενεις με χιλια ονοματα και ψαχνουν να τους βρουν με τις ωρες.

Λεει η μανταμ πισω απο το γκισε.

Παρακαλω για λογους ασφαλειας να καθησετε εξω,ειμαστε πολλοι εδω... 


Ασφαλειας ποιου της απανταω?

Εγω δεν νοιωθω καμια ασφαλεια εξω με ακομα 40+ ατομα να αναπνεουν επανω μου,της δικης σας ασφαλειας μαλλον εννοειτε.

Η Μανταμ λοιπον εκτος απο το τζαμι που την χωριζε απο το κοινο ειχε βαλει και glad wrap μεχρι κατω ουτε κοτοπουλο να ηταν για να μην περναει η αναπνοη μας,ειχαν τον κλιματιστικο τους,τι αλλο ηθελαν?

Γιατι να τους ενδιαφερει οτι εξω απο το κλιματιζουμενο γραφειο ηταν σε αναμονη 40 ανθρωποι?

Tα ειπαμε για λιγακι,συμφωνησαμε και σε κατι,οτι τα νοσοκομεια που εχω να τα επισκεφτω 30 και χρονια ειναι χειροτερα τωρα απο 30 χρονια πριν,και φυσικα γιατι να μην ειναι οταν το προσωπικο αρκειται στην βολεψη και ασφαλεια μονο την δικη του και αδιαφορει για αυτην των επισκεπτων-ασθενων?

Ο φακκελος ασθενη που μου εδωσε ισα που χωρουσε να περασει κατω απο την διαφανη μεμβρανη,κατα τ αλλα μας λενε προφυλαχθειτε απο κοσμοσυρροη σε κλειστους χωρους.

Αλλα ξεχασα,στα νοσοκομεια δεν κολλαει,οπως και στα ΜΜΜ.

Γιατι δεν το αλλαζουν το συστημα,γιατι δεν ζητουν να μεταφερθουν σε χωρο οπου η ουρα να υπαρχει μεν αλλα να μην ειναι σε εσωτερικο διαδρομο αλλα σε εξωτερικο?

Χεστηκαν,γιαυτο,βαζουν τα glad wrap τους και ησυχαζουν.


Αυτα δεν ειναι νοσοκομεια,ειναι Κεντρα μεταδοσης Κορωνοιου.

H καλυτερα ταιριαζει αυτη η εικονα με Αραβικη αγορα στο Μπαγκλαντες.

Νοσοκομειο Ευρωπαικης χωρας παντως δεν θυμιζει.


Τελικα με ειδε ο ειδικος και μου εγραψε περισσοτερες εξετασεις σε μια εξεταση που ποτε δεν ξερεις τι γινεται και για ποιο λογο,ασε που ασθενειες η βλαβες που στο εξωτερικο ειναι σημαντικες εδω δεν τις συζητανε καθολου.Γιατι βιαζονται να σε ξεπεταξουν δεν το κατανοω.

Ο Θεος βοηθος παιδια,οποιος σωθει σωθηκε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: