Παρασκευή, Ιουλίου 22, 2022

Χωρα Μπουρδελο

 


Ποσο θελω και ποσο χρειαζομαι τοσα χρονια να ερθει καποιος,οποιος ναναι,να ερθει να μου πει εναν τομεα στον οποιο ολα λειτουργουν σωστα σε αυτη την χωρα μπουρδελο,να μου πει....ρε φιλε....τοσα χρονια απο αυτο το ιστολογιο σου κατηγορεις ολους και ολα,καθε κυβερνηση,καθε πρωθυπουργο,κατηγορεις ολο αυτο το συστημα που ονομαζεται Ελληνικο κρατος,και ομως....

Ηρθα εδω να σου δειξω εναν τομεα που λειτουργει σωστα,και να μου τον δειξει.

ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ

Επειδη εχω πικρη πειρα γιατι η μητερα μου νοσηλευτηκε και πεθανε σε ενα απο αυτα,εκει που την πηγα για να γινει καλυτερα αλλα της αλλαξαν την αγωγη απο μονοι τους χωρις να με ενημερωσουν και την καταντησαν αναπηρη με αποτελεσμα να μεινει εκει μεσα μεχρι να πεθανει,εκει που δεν της εδιναν ουτε νερο οταν ελειπα,και δεν ειχαν πολλους ασθενεις,μονη ηταν στον θαλαμο,σπανια με δευτερο ατομο,εφευγα και τους ενημερωνα οτι της ειχα δωσει αρκετο νερο αλλα επρεπε να της δινουν και στην απουσια μου,επεστρεφα το επομενο πρωι και εβλεπα την σταθμη του μπουκαλιου στην ιδια θεση,και ρωτουσα την νοσοκομα....


Νερο της δωσατε?

ΝΑΙ

Με τι,με λαστιχο η με κουβα?

Σιωπη

Ξερετε ποσο λυπηρο ειναι να εξαρταται η ζωη σου απο μια νοσοκομα που δεν κανει ουτε το ελαχιστο απο οσα πρεπει να κανει?

Δεν αρκουσε που δεν εκαναν το ελαχιστο ελεγαν και ψεματα,εγω της μαγειρευα,εγω την ελουζα,εγω την ταιζα,οσες ωρες ημουν εκει δεν χρειαζοταν καμια απο αυτες,τους εμεναν λιγες ωρες να την προσεχουν και να της δινουν λιγο νερο.

Και δεν εκαναν ουτε αυτο.

Η γυναικα εφυγε,οπως φευγουν τοσοι και τοσοι απο την αδιαφορια που επικρατει για τον ασθενη σε καθε νοσοκομειο,ατυχος ειναι αυτος που δεν εχει γνωστο εκει μεσα,οσοι εχουν μπορουν να ελπιζουν,οι υπολοιποι μονο σε θαυμα.


Οταν πεθανω θελω και ευχομαι να μην ειναι σε νοσοκομειο,ελπιζω να βρω την μανα μου να της ζητησω συγνωμη που την πηγα εκει πιστευοντας οτι θα ειναι καλυτερα για αυτην ,,,,,και δεν ηταν.


Αυτα τα θυμαμαι διαβαζοντας τι συνεβη στον ατυχο 49χρονο στην Πατρα η στην εγγυο στην Θεσσαλονικη.

Δεν ειναι μεμονωμενα περιστατικα ολα αυτα,πρεπει να κανεις ταμα για να βγεις ζωντανος απο αυτα τα ιδρυματα αν τυχει και αρρωστησεις σοβαρα και δεν εχεις να πας σε ιδιωτικο νοσοκομειο,αλοιμονο σου.


Τι λειτουργει σωστα σε αυτο το μπουρδελο που λεγεται Ελλαδα?

Εχουν βρει τις ΕΔΕ και καλυπτουν τα παντα,και στην δικη μου περιπτωση εκαναν ΕΔΕ,μονο που εγω ειχα φυγει για το Συδνευ και δεν ημουν εδω να τους ξεφτιλισω.


Καμια τιμωρια,στο μπουρδελο αυτο που λεγεται Ελλαδα τιμωρειται μονο ο πολιτης,τιμωρειται γιατι ειναι ηλιθιος που ψηφιζει τον καθε απατεωνα να του κανει την ζωη του κολαση,γιατι θα μπορουσαν να τα αλλαζουν ολα τα συστηματα,ολους τους τροπους που εργαζονται,ολη την γραφειοκρατια.

ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ


Και δεν τους αφηνουν οι ηδη εγκατεστημενοι μεσα σε αυτο το μπουρδελο εργαζομενοι,οσοι εχουν βολευτει,οι υπολοιποι δεν αντεξαν,η εφυγαν η τους εδιωξαν,αν εργαζεσαι σωστα και συνειδητα σε αυτη την χωρα δεν μενεις πολυ,πρεπει να εισαι μελος μιας συμμοριας,σαν αυτη που κυβερναει καθε τοσο.

Και κανουν μυνησεις οι συγγενεις και τι βγαινει,δεκαετιες πηγαινε ελα στα δικαστηρια και απαλλαγες με βουλευματα και αναστολες....

Γιατι εκει μπαινουν στο επομενο δωματιο αυτου του κρατους που δεν λειτουργει.

Την δικαιοσυνη.

Δυστυχως δεν ειχα την δυναμη να μεινω εκει που ημουν,στην Αυστραλια,εκει καταλαβαινεις τι ειναι το κρατος,εδω ζεις σαν μια πουτανα σε ενα μπουρδελο το οποιο ουτε το εχουν ανακαινησει,ουτε εχουν βαλει κλιματιστικο,ουτε υπαρχουν πλεον πελατες,εμεις και η Τσατσά περιμενουμε να κατεδαφιστει απο μονο του μια μερα,....


Και ελπιζω αυτη η μερα να ειναι συντομα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: