Σάββατο, Αυγούστου 06, 2022

Αγνοουσα


 Αγνοουσα οτι βαλαμε κοριο στον Ανδρουλακη

νομιζα οτι ηταν κωνωπας και του εστειλα φιδακι

δεν ηξερα ομως τιποτα,ειμαι ειλικρινης

ο ανηψιος μου εφταιγε,ο βρωμοσυγγενης



Μονος του τα αποφασισε και τα εκανε ολα τουτα

ενω εγω επινα λικερ και ετρωγα προσουτα

γιαυτο και παραιτηθηκε για να με διασωσει

και την γελοια φημη μου απο το βουρκο να γλυτωσει



Αγνοουσα οτι πειναγε ο λαος για τρια χρονια

τους εδωσα διακοσια ευρω,δεν φτασαν για μπαλονια?

Θα δωσω κι αλλα συντομα,θα φατε σαν πασαδες

τι βλητα,τι σαπροφυτα,τι σαπιοι αρακαδες....



Αγνοουσα οτι υπαρχει Ελλας,τι θελετε να κανω?

νομιζα οτι ειμαι σπιτι μου,τρωω χεζω και κλανω

και την δημοκρατια σας,κι αυτη την αγνοουσα

ειμαι στυγνος δικτατορας γιαυτο παραλληρουσα.



Θα κανω εξεταστικες,θα κανω οτι θελω

ενα ερειπιο ανελαβα και το εκανα μπουρδελο

δικαιοσυνη,μιντια ειναι δικοι μου γλυφτες

κανουν οτι προσταξω εγω οι βρωμοποδονιφτες.

 


Αγνοουσα τους Φουρθιωτηδες,αγνοουσα τον Λιγναδη

αγνοουσα και τον κολλητο Νικο Γεωργιαδη

αγνοουσα επισης το ρητο"φαε λαδι κι ελα βραδυ"

αγνοω και τον Πρωθυπουργο Βαγγελη Μαρινακη

κι αμα σας βαλουνε κοριο σας στελνω ενα φιδακι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: