Δευτέρα, Ιανουαρίου 07, 2008

Κρυες αγκαλιες

Αναρωτιεμε πολλες φορες για την σημασια της λεξης αγαπη,δεν ξερω ισως για μενα σημαινει τελειως διαφορετικα πραγματα απο οτι μπορει να σημαινει για καποιον αλλον.
Παρ'ολο που εχω ζησει αρκετα χρονια απο την ζωη μου μεσα σε σχεσεις μονογαμικες οι εμπειριες μου δεν με εχουν κανει να καταλαβω γιατι εμεις οι ανθρωποι οταν ειμαστε μαζι νοιωθουμε την αγαπη με εντελως διαφορετικο τροπο ο καθενας μας.
Καποιοι εκφραζουν την"αγαπη"τους με κτητικοτητα και εκφρασεις ζηλειας,καποιοι αλλοι με υπεροψια και αισθημα ανωτεροτητας,και καποιοι με αδιαφορια σχεδον και αποριψη.
Ανωφελο το ψαξιμο μου ολα αυτα τα χρονια για μια ισσοροπημενη σχεση χωρις ολες αυτες τις ακροτητες,μαλλον θα ειμαι ο μονος τελικα που η λεξη αγαπη σημαινει κατι πιο πολυ απο ολα αυτα.
Τελικα μερικες φορες σκεφτομαι οτι ισως ειναι καλυτερα καποιος να μενει μονος του παρα να συμβιβαζεται με κρυες αγκαλιες.

Δεν υπάρχουν σχόλια: