Παρασκευή, Ιανουαρίου 04, 2008

Θελω κι εγω ενα ντι-βι-ντι

Εφ'οσον ζουμε σαν χωρα στον αστερισμο των ντι-βι-ντι και ολοι αναρωτιωμαστε αν αυτη η κυβερνηση ειναι αληθινη η υπαρχει μονο σε τρισδιαστατη εκδοση απο ζηλεια εγω και κακη προδιαθεση θελω να κανω ενα βιντεο.
Το δικο μου βιντεο θα περιεχει οτι ζω καθε ημερα στην δικη μου μικροκοσμικη κοινωνια,θα αρχιζει με την καθημερινοτητα μου και θα τελειωνει με την κακομοιρια και την μιζερια αυτου του κρατους.
Τι?Δεν θα εχει σεξουαλικες σκηνες?
Ε ΟΧΙ
Δεν θα εχει οποτε η αποτυχια του ειναι δεδομενη και λιγοι θα ενδιαφερθουν να του ριξουν μια ματια εστω απο λυπη και συμπονοια προς το προσωπο μου.
Τι κριμα κανεις δεν θα το δει και καμια εκπομπη της τηλεορασεως δεν θα ασχοληθει μαζι του,βλεπεις η κοινωνια σημερα δεν ενδιαφερεται αν την κλεβουν,αν την υποβαθμιζουν,αν δεν υπαρχει προνοια.υγεια,και δωρεαν παιδεια,αλλα πεθαινει να μαθει τι ελεγε ο κουκλος ο Γεν.Γραμματεας στην γκομενα κατα την διαρκεια της πραξεως,τωρα τι πραξη ηταν αυτη .......μαλλον δεν θα ηθελα να μαθω.
Λοιπον το βιντεο μου ετοιμαζεται πυρετωδως και θα ειναι ετοιμο μεχρι να πειτε κιμινο,λετε να το στειλω στο Μεγαρο Μαξιμου οποτε η επιτυχια του θα ειναι απολυτα εξασφαλισμενη?

Δεν υπάρχουν σχόλια: