Παρασκευή, Ιανουαρίου 18, 2008

Ζωα

Για να επανελθω στο θεμα της υγειας και την αντιμετωπιση των πολιτων απο τους γελοιους του συστηματος,σας παραθετω την σημερινη απαισια εμπειρια μου.
Εδω και τρεις ημερες προσπαθουσα να επικοινωνησω με την Πολυκλινικη Αθηνων για να κλεισω ραντεβου για να εξεταστει η μητερα μου.Απαντηση καμια λες και ολα ηταν κλειστα.
Τελικα αποφασισα να παω εγω να κλεισω το ραντεβου και αυτο εκανα.
Μπαινοντας ρωτησα που ειναι το νευρολογικο τμημα,και οταν μπηκα στο αισχρο αυτο τμημα δεν βρηκα κανεναν εκει.
Απο το διπλανο τμημα που ειχε κοινη εισοδο μια πανχοντρη και ηλιθια νοσοκομα που καθοταν λες και εκανε ηλιοθεραπεια μου ειπε οτι δεν υπαρχει γιατρος και οταν ρωτησα πως να κλεισω ενα ραντεβου μου απαντησε οτι δεν κλεινουν ραντεβου.
Ξαφνιαστηκα,βλεποντας οτι η μανταμ βαριοταν ακομη και που ζουσε ρωτησα που ειναι ο Διευθυντης του νοσοκομειου.
Ευτυχως μπορεσε να μου απαντησει και μετα απο λιγο εφτασα εκει μια και βρισκοταν σε διαφορετικο κτηριο.
Εκει σε ενα τεραστιο γραφειο καθοταν ενα πτωμα που ζουσε ακομη και εβαζε υπογραφες σε κατι χαρτια.
Του εξηγησα την αναγκη μου να κλεισω ενα ραντεβου με τον νευρολογο και δεν βρισκω κανεναν να με εξυπηρετησει,και τι απαντησε?
Τι?
Εχουμε νευρολογο αλλα δεν εχει χρονο να δει τακτικους ασθενεις,να πατε σε αλλο νοσοκομειο δεν κλεινουμε ραντεβου εδω.
Αν ακομη ειστε ορθιοι πεστε κατω στα μωσαικα και κτυπηθητε αλυπητα,ναι ενα νοσοκομειο με νευρολογικη κλινικη δεν εχει εξωτερικα ιατρεια,τοτε τι εξεταζουν?
Εφυγα απελπισμενος,τι γινετε σε αυτη την χωρα γαμοτο?
Πηρα αμεσως τηλεφωνο το γραφειο του Πρωθυπουργου και εξηγησα τι εχει συμβει,με κατευθυναν στο υπουργειο Υγειας και εκει αφου εξηγησα σε τρεις κυριες τι εχει συμβει μου υποσχεθηκαν να μου απαντησουν.
Μετα απο λιγη ωρα ξαναμιλησα μαζι τους καθως και με εναν απο τα ανωτερα στελεχη του υπουργειου ο οποιος μου ειπε οτι ειχε μιλησει με τον γεροχουφταλο διευθυντη και οτι ειχε ενημερωθει οτι υπαρχουν εξωτερικα ιατρεια.
Αφου του ανελυσα τι ειχε συμβει και οτι του λενε ψεματα μου υποσχεθηκε να με καλεσει παλι.
Το εκανε μετα απο λιγες ωρες και μου ειχε κλεισει ηδη το ραντεβου που ο γεροχουφταλος μου ελεγε οτι δεν κλεινει.
Συμπερασμα......
Ενα ανικανο κρατος με ανικανους διοικητες υπηρεσιων και ανικανο υπουργο ας μην ξεχναμε τι εχω τραβηξει κατα την νοσηλεια της μητερας μου τον Μαιο στο Αγια Ολγα.
Μια ξεφτιλα ολικη απο την κορυφη εως τα νυχια και τελικα ολοι μας για να κλεινουμε ραντεβου για γιατρο θα πρεπει να περνουμε τηλεφωνο στο υπουργειο υγειας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: