Πέμπτη, Ιανουαρίου 31, 2008

Παμε απ'την αρχη

Επιτελους ρεπο αυριο μετα απο δυο εβδομαδες,και να μου πεις οτι θα ξεκουραστω?Μπα οχι.
Κατ'αρχην εχουμε επισκεψη στο νοσοκομειο να δουμε αν ο γιατρος γραψει νεα φαρμακα για την μητερα μου μια και τα παλια εχει ανακοινωσει οτι δεν θα τα παιρνει πια.
Αυτο θα μου παρει ολο το πρωινο και μετα εχουμε μαγειρεματα και ξεκουραση πια απο το απογευμα.
Ευτυχως τελειωσαν και τα της ταφης και ελπιζω τωρα να ηρεμησουμε,αληθεια τοσα καλα ειχε αυτος ο ανθρωπος?
Και αν ναι γιατι δεν του τα ελεγαν οσο ζουσε παρα τον εβριζαν με τα χειροτερα λογια?
Εκεινο το Δειπνο των υπολοιπων πολυ εντυπωσιακο ε?
Στο Μεγαλη Βρεττανια το εφαγαν τα κορακια ναι ναι εκει που τρωνε δειπνο και οι αστεγοι και αποροι της Αθηνας.
Τωρα ελπιζω να φαγωθουν για το ποιος θα βγει παλι να γελασουμε και εμεις λιγο οι πικραμενοι.
Για τα υπολοιπα τι να πω?
Σκεφτομαι τις νομιμες αποδοχες μου να τις μεταφερω για καταθεση σε Ελβετικη τραπεζα.
Λετε να μου τις κατασχεσουν κι εμενα?

Δεν υπάρχουν σχόλια: