Τετάρτη, Νοεμβρίου 05, 2008

Χλωρινη

Στο σπιτι μας δεν θελουμε την χλωρινη,οχι εγω αλλα η μητερα μου,και ετσι η καθαριοτητα εχει καταντησει ενα προβλημα.
Το μπανιο μερικες φορες θυμιζει την διαφημηση πριν απο τον καθαρισμο.
Οταν η κατασταση φτασει στο απροχωρητο μπαινω στο μπανιο σαν καμικαζι και το καθαριζω με μανια ενω απ'εξω ακουγονται οι φωνες της μητερας μου η οποια εκφραζει την αντιθεση της με οποιο τροπο μπορει.
Επισης στο σπιτι μας δεν μπορω να φερω οτι περιεχεται σε μπουκαλι,η πλαστικο γιατι υπαρχει η υπονοια οτι περιεχει κατσαριδοκτονο,ετσι γινονται διαβουλευσεις και επεξηγησεις για το τι ειναι το καθε αντικειμενο ωστε να αποφυγω να το βρω πεταμενο στο πισω οικοπεδο.
Επισης δεν μπορω να φερω οτιδηποτε θελω να φαω χωρις να δοκιμαστει απο εκεινη,καποιες προσπαθειες μου να το κανω κατεληξαν με το να βρω το προιον στα σκουπιδια γιατι ενω δεν μπορουσε να το φαει το ανοιξε,το μασουλησε και το πεταξε δυσαρεστημενη.
Παντα οι δικη μου μαρμελαδα ειναι καλυτερη απο την δικη της οποτε ξαφνικα ενα πρωι ανακαλυπτω οτι εχει τελειωσει,πραγματα που δεν μετακινω εγω βρισκονται σε
μερη αλλα εκτος ανθρωπινης φαντασιας,και οταν ρωταω πως βρεθηκε εκει δεν το
γνωριζει ουτε εκεινη,λετε να ζουν και αλλοι εδω μεσα και να μην τους βλεπω εγω?
Υποψιαζομαι οτι μονο χειροτερη μπορει να γινει η κατασταση οσο περναει ο καιρος.
Αλοιμονο μου.

2 σχόλια:

mahler76 είπε...

Απορώ πως αντέχεις. Κρίμα για την μητέρα σου και τα όσα περνάει, και τα όσα περνάτε...
Καλή δύναμη.

ΗarryTsopanos είπε...

Δεν εχω και αλλη επιλογη.Ευχαριστω.