Τετάρτη, Νοεμβρίου 12, 2008

Παλι απ'την αρχη

Μετα απο μια εβδομαδα αναμονης μιλησα χθες με τον δικηγορο μου σχετικα με το γνωστο θεμα της μεγαλης εταιρειας που ενω υπεγραψε εξωδικαστικο συμβιβασμο πληρωνοντας ενα αρκετα μεγαλο ποσο ωστε να ανακληθουν οι αγωγη και μυνηση μου εναντιον της αλλα και η δικη της ψευτικη και μονο για εκφοβισμο μυνηση της εναντιον μου,μετα απο αυτο πηγε και υπεγραψε να συνεχιστει η δικη της μυνηση.
Περιμεναμε μια απαντηση αλλα εως αποψε δεν ειχαμε παρει καμμια και ετοιμασαμε ενα υπομνημα προς τον εισαγγελεα ωστε να το παω στο τμημα μαζι με την συμβιβαστικη πραξη που αναφερει οτι μεσα στις πραξεις που επροκειτο να ανακληθουν ηταν και η μυνηση για την οποια με εχουν καλεσει σε απολογια.
Και στειλαμε ενα φαξ με το οποιο εξηγουμε οτι αν η εταιρεια εντος 24 ωρων δεν ανακαλεσει εγγραφα την μυνηση της αυτη τοτε εμεις συνεχιζουμε την αγωγη και την μυνηση μου σαν να μην υπηρξε ποτε συμβιβαστικη πραξη.
Δεν με ανησυχει καθολου αυτο εγω απο την αρχη ηθελα να μην συφωνησω σε ολα αυτα αλλα επεμενε ο δικηγορος μου.
Παμε παλι απ'την αρχη λοιπον,υπομονη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: