Κυριακή, Νοεμβρίου 16, 2008

Προς Δικηγορους μου το αναγνωσμα

Κυριε ----------Κατεθεσα τον φακελλο στον Αστυνομο --------- και του ζητησα να τον κρατησει γιατι ο --------- θα προσελθει να υποβαλλει δηλωση οτι δεν επιθυμει την διωξη μου.Οπως μου ανεφερε ο ιδιος σε αυτη την φαση δεν χρησιμευει σε τιποτα αυτο γιατι η υποθεση θα καταληξει στο δικαστηριο οποτε δεν χρειαζεται τωρα να γινει καμμια δηλωση.Μετα απο αυτο και με δεδομενη την ελλειψη εμπιστοσυνης στους κυριους αυτους σας παρακαλω οπως.Τους ενημερωσετε οτι η δικη μας μυνηση δεν θα ανακληθει εως οτου περατωθει η μυνηση που μου εχουν υποβαλει εκεινοι,αν χρειαστει να παρουμε αναβολη στην μυνηση μας ωστε να εκδικαστει η δικη τους πρωτα,αλλοιως επιθυμω να εκδικαστουν και οι δυο μυνησεις κανονικα χωρις συμβιβασμο.Σας παρακαλω επισης την επομενη φορα που θα ζητησουν να ακυρωσουμε την μυνηση που εχω υποβαλλει κατα Θ-----και Β-------,να απαντησετε εκ μερους μου οτι αυτο δεν προκειται να γινει ποτε και οτι ειναι σοβαρο ηθικο θεμα οχι μονο η ψευδορκια τους αλλα και ολη η συνομωσια που οι δυο αυτες κυριες σχεδιασαν οργανωσαν και καταφεραν για δικο τους συμφερον να με απολυσουν απο την εργασια μου.Αν ο Κυριος ------ ανταλλαξει την προσληψη μου παλι στην εταιρεια που αδικα με απελυσε τοτε θα σκεφτω μονο την ακυρωση της δικης αυτης.Επισης μια και η υπογραφη τους στην σιμβιβαστικη πραξη δηλωνει οτι θα εκαναν ολες τις πραξεις για ακυρωση της μυνησης τους με δικα τους εξοδα περιμενω οτι (και πρεπει να τους ζητησουμε )και αν οχι να το απαιτησουμε δικαστικα βαση της υπογραφης τους να αναλαβουν πληρως τα εξοδα της δικης αυτης.Ο κος --------- θα κρατησει την δικογραφια εως την επομενη Παρασκευη και ζητα απο τον δικηγορο του ------- να επικοινωνησει μαζι του τηλεφωνικα ωστε να του εξηγησει τι ακριβως θελει να κανει και να του απαντησει οσα σας εξηγησα και πιο πανω.Οποια δηλωση απο οποιονδηποτε αυτη την στιγμη δεν εχει καμμια αξια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: