Πέμπτη, Νοεμβρίου 27, 2008

Χριστουγεννα

Σε λιγες εβδομαδες θα μπουμε στην γιορτινη περιοδο,θα στολιστει το κεντρο καθυστερημενα οπως παντα θα ερθει και το Καρουσελ στην Πλατεια Συνταγματος και γενικα θα ειμαστε μεσα στην καλη χαρα.
Χρειαζομαστε ημερες σαν αυτες για να ξεχασουμε για λιγο τα προβληματα της καθημερινοτητας μας,να βρεθουμε με φιλους,να παμε βολτες στο κεντρο για φωτογραφιες,να ανταλλαξουμε ευχες και να μπουμε γενικα στο πνευμα των ημερων.
Δεν χρειαζομαι προσωπικα εγω αυτες τις ημερες γιατι δουλευουμε σαν τα ζωα,δεν εχω χρονο για τιποτα αλλο και τρεχω σαν τρελλος, να εχω και τα θεματα του σπιτιου να αντιμετωπισω εκει που κατα παραξενο τροπο τα προβληματα μεγενθυνονται τις ημερες αυτες.
Το καλο σε ολα αυτα ειναι οι ημερες που θα καθομαι εκει θα βρω την ευκαιρια να παω το μωρουλι μου να παμε βολτιτσες και να ξεκουραστουμε στο χωριο.
Φυσικα η πολη με τα φωτα της θα μας σαγηνευσει οπως καθε χρονια και με τον Πανουλη και την παρεα του θα εξορμησουμε σε διαφορα μερη.
Θα ηθελα να παω μια μονοημερη εκδρομη στο Ναυπλιο οπως περισυ για βολτα και φαγητο αλλα αυτο δεν εξαρταται απο μενα μιας και οπως δεν ξερετε απο οδηγηση δεν εχω ιδεα οποτε οποιος οδηγει αποφασιζει.
Χριστουγεννα,Πρωτοχρονια,των Φωτων,γιορτες που πολλοι θα τις περασουν δυσκολα αλλοι χωρις δουλεια και αλλοι με λιγα χρηματα στην τσεπη.
Απο ολα αυτα ομως το σημαντικοτερο ειναι να ειμαστε ολοι καλα και υγιεις γιατι αυτο δεν αναπληρωνετε με τιποτα στην ζωη.

1 σχόλιο:

mahler76 είπε...

η τελευταία φράση σου τα λέει όλα. Καλό μεσημέρι.