Τετάρτη, Μαΐου 06, 2009

Που θα παει,που θα βγει

Οι εκπληξεις στο σπιτι διαδεχονται η μια την αλλη,οχι....οχι δεν ειναι ευχαριστες.
Μετα τους κλεφτες που επιτιθενται συνεχως και αδιαλειπτως στο διαμερισμα μας,προχθες καλεσαμε και την αστυνομια να ελθει να τους συλλαβει,ηρθε......αλλα ειχαν φυγει,τωρα εχουμε και κατακτησεις πολυ σημαντικων προσωπων.
Λοιπον το νεο ειναι οτι η μητερα εχει θαυμαστη!!!!
Μου το ειπε χθες και με ξαφνιασε,"τι θελει αυτος απο μια γυναικα στην ηλικια μου?" ειπε.
Ποιος μαμα τι σου ειπε?Αφου δεν βγαινεις εξω που σου μιλησε?
Εδω απο την τηλεοραση....μου εκλεισε το ματι και ειπε "θα τα πουμε την Τριτη"
Σοκ...σοκ....σοκ......
Τελικα καταλαβα οτι ο Λακης ο γνωστος στο διαφημιστικο του για το επεισοδειο της Τριτης(χθες)εκλεινε το ματι του σε ολους μας και ελεγε οτι θα τα πουμε την Τριτη.
Ναι ειναι αληθεια πια οτι πιστευει οτι η τηλεοραση μας βλεπει οπως την βλεπουμε και εμεις,και εγω που της λεω οτι δεν συμβαινει αυτο τι αλλο μπορω να κανω?
Ασε που δεν θελει να βγει απο το μπανιο αν η τηλεοραση ειναι ανοιχτη γιατι δεν θελει να την βλεπουν.
Σημαδια ασχημα οσο αστεια και αν ακουγονται,και ιδιαιτερα για μενα που δεν ξερω που θα προχωρησει αυτη η κατασταση και πως πρεπει να αντιδρασω εγω.
Ο Θεος βοηθος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: