Πέμπτη, Μαΐου 21, 2009

Κακο ξυπνημα

Αν και ο χθεσινος υπνος ηταν κακος,χειροτερο ηταν το ξυπνημα σημερα.
Ηταν βλεπεις η μερα που για πολλοστη φορα ειχα κλεισει ραντεβου στην γιατρο να παω να δει την μητερα μου.
Το δυσκολο αρχισε απο χθες το βραδυ που μου ανακοινωσε και παλι οτι δεν θελει να ερθει,και μονο μετα απο πολυ συζητηση δεχθηκε.
Σημερα παλι τα ιδια,"δεν ερχομαι ειμαι καλα δεν ειμαι αρωστη και μετα ωρες συζητησης,δικαιολογιες,ψεμματα και ολα τα αλλα.
Οποτε αντε να ακυρωνω ταξι,να μιλαω στο τηλεφωνο με τον αδερφο μου να προσπαθω να την μεταπεισω....τιποτα.
Ειλικρινα ποσες πολλες δικαιολογιες βρηκε δεν το πιστευα,το ψεμμα δε ατελειωτο λες και μεσα στο μυαλο της νομιζει οτι λεγοντας ολα αυτα καποιος την πιστευει.
Τελικα η μονη λυση αν και 3 χρονια προσπαθω να την αποφυγω ειναι να παει και παλι χωρις την θεληση της.Απο μονη της παντως δεν βλεπω να δεχτει.

Δεν υπάρχουν σχόλια: