Πέμπτη, Μαΐου 14, 2009

Παιδικα ψεμματα και νευρα

Και ενω εγω προσπαθω να βρω την ακρη με οσα φανταζεται τελευταια η μητερα μου και εχω κλεισει ραντεβου να την παω στην γιατρο που αρνειται πεισματικα να παει,εκεινη με μπολικη κακη διαθεση παιζει με το νευρικο μου συστημα και μαλλον το καταφερνει πολυ καλα.
Και ενω ολο ενεργεια που σκοτωνει σηκωνεται πρωι πρωι και με ξυπναει με φασαρια καθως προσπαθει να πλυνει τα πιατα,και μετα παιρνει την σφουγγαριστρα και αρχιζει να σφουγγαριζει τα χαλακια και το χαλι του διπλανου δωματιου,ενω με παλαβωνει με τις ιδεες της οτι η τηλεοραση μας βλεπει και εκεινη και οτι μας κλεβουν το σπιτι καθε βραδυ ανελλιπως και οτι ο λουτρινος αρκουδος κλαιει,οταν εγω της τα αναφερω παρουσια αλλου με βγαζει ψευτη.
Ναι εχει την πονηρια ενος μικρου παιδιου που ενω πιστευει την δικη του αληθεια εχει το χαζο θρασσος να το διαψευδει μπροστα σε τριτους απο φοβο μαλλον.
Δυστυχως αυτο που παντα φοβομουν με εχει βρει και δεν εχω βοηθεια απο πουθενα,και ιδιαιτερα απο συγγενεις και τον αδερφο μου.
Ασε που ζηταει φαγητο απο την γειτονισα που της αγοραζει ψωμι,και μετα το αφηνει στην κουζινα αφαγωτο να πεταχτει.
Οσο για να κατσει να μαγειρεψει εστω μονο για εκεινη ουτε συζητηση σου λεει τι την εχω την οικιακη βοηθο.....εμενα δηλαδη.
Ε βαρεθηκα και μαλιστα πολυ.
Γιατι οι μεγαλοι ανθρωποι που εχουν προβληματα δεν φευγουν απο την ζωη παρα κρατιουνται με νυχια και με δοντια και ταλαιπωρουν τους δικους τους?
Λιγα ρε γαμοτο εχει κανει οσο ηταν νεα?Δεν της φτανει η ταλαιπωρια που μας υπεβαλλε?
Δεν υπαρχει θεος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: