Τετάρτη, Ιουλίου 29, 2009

Ax!!Mαρια

Μιλησα πριν λιγο με την συναδελφο μου στην δουλεια,την ζητουσε η κορη του εργοδοτη μας το απογευμα.
Τα πραγματα ειναι πλεον κοντα προς το τελος,μαλλον για αυτο τον λογο την καλεσαν στα γραφεια της εταιρειας αυριο.
Κοντευει τωρα ενας χρονος που εχουμε καταλαβει οτι τα πραγματα πανε χαλια στην δουλεια,αδιαφορια στις παραγγελιες,κακη συνεργασια με την εταιρεια,χαμηλες πωλησεις κυριως λογω του σπασιματος της εταιρειας στα δυο.
Οπως καταλαβαινω αυριο θα ανακοινωθει η ημερα η ισως η χρονικη περιοδος που θα κλεισει η εταιρεια και θα παμε στα σπιτια μας.
Ειχα αρχισει να εκνευριζομαι με την αδιαφορια αυτη,πηρα κι'εγω την περασμενη εβδομαδα την λογιστρια της εταιρειας και της τα εψαλλα.
Ειναι δυνατον να ξερει κι ο πιο χαζος οτι κλεινουμε,να μας το λενε ολοι και εσεις να μας εχετε στην αγνοια,ποτε περιμενετε να μας το πειτε?
Και αλλα πολλα ειπα εξ'αλλου οταν ξερω οτι εχω δικιο δεν κολωνω σε τιποτα και ας λενε μερικοι τις μαλακιες τους μονοι τους τις λενε μονοι τους τις πιστευουνε αντε μην με αναβετε εκει που παω να ησυχασω και δημοσιευσω τι εχει γραφτει να γελασει καθε πικραμενος στο διαδυκτιο.
Οκ ειπαμε ας τον χαζο στην χαζομαρα του,εγω την αληθεια θα την λεω και σ'οποιον αρεσει αντε οκ?
Λοιπον δεχομαι προτασεις,και πορνη για ηλικιωμενους μπορω να γινω αρκει να μου κολλανε ενσημα!!
Αυριο θα ξερω λεπτομερειες και ημερομηνιες,κακο αυτο για μενα αντε τωρα να δω τι θα κανω.
Ιδεες εχω πολλες και θα πρεπει να σκεφτω καλα το επομενο βημα.

2 σχόλια:

mahler76 είπε...

χμ...μακάρι να κάνεις λάθος και να μην χάσετε τις δουλειές σας...

ΗarryTsopanos είπε...

Σημερα θα μαθω αν και αν δεις τις αναρτησεις μου τελος Δεκεμβριου το ξεραμε απο τοτε,χρειαζεται σε ενα ιστολογιο η ειλικρινεια να συμβαδιζει με οσα συμβαινουν.