Κυριακή, Ιουλίου 26, 2009

Ο ηλιος του Μελλοντος μας

Ημερες καυσωνα οι δυο τελευταιες και εγω μεσα στο καταστημα η στο σπιτι παντα με το κλιματιστικο ανοιχτο προσπαθω να ξεχασω την αφορητη ζεστη.
Εφυγε και το μωρουλι μου για δυο μερες με φιλους στην Ευβοια και με αφησε μονο και ερημο μιας και η χθεσινη συναντηση με τον Ιωαννις για μπυριτσα στο Γκαζι δεν εγινε δυνατη λογω ασθενειας του Ιωαννις.
Αυτα τα συγχωραμε αλλα ειναι που μας κανουν εξαλλους.
Εμεινα σπιτι λοιπον και χαζευα σε νεα ταξιδια,νεα ξενοδοχεια,νεα διαμερισματα.
Και περιμενω τον Ιωαννις να παρει καποια στιγμη τηλεφωνο να παμε σημερα για αυτην την μπυρα αλλα ειχαμε πει στις 16.30 και οπως βλεπω δεν θα την πιω παλι.
Η κατασταση ειναι γενικα η ιδια στην ζωη μου αλλα διαφορες σκεψεις περνανε μεσα στο μυαλο μου.μια λεω να παω παλι στο Συδνευ οταν σταματησω την δουλεια εδω γιατι χαϊρι δεν βλεπω με οσα γινονται σε αυτην την κολοχωρα,μια λεω να φυγω για λιγο διαστημα και να γυρισω παλι αλλα τι θα αλλαξει?
Και το μονο που σκεπτομαι ειναι ενα....δεν θα το πω αλλα ειναι πλεον γνωστο.
Και καθως ο ηλιος καιει και οι πολη ειναι αδεια απλα περιμενω το επομενο Σαββατο Κυριακο που θα εχω ρεπο μια και 2 εβδομαδες τωρα ειμαι ον ντιουτυ συνεχεια.
Α ναι ακουσατε οτι το νομισματικο ταμειο.....ετσι το λενε νομιζω ζητησε νεες περικοπες σε μισθους,συνταξεις,να κοπει το Δ.Χριστουγεννων,Πασχα,και επιδομα αδειας.
Ωρε γελια που θα κανουμε και φετος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: