Δευτέρα, Ιουλίου 13, 2009

Η επιστροφη του Οδυσσεα


Και να'μαι παλι στα γνωστα μου λημερια,ξεκουραστος(τροπος του λεγειν)και πανετοιμος(επισης)για το ζεστο υπολοιπο αυτης της χρονιας.

Οι θαλασσες που γευτηκα ηταν υπεροχες,οι παραλιες αξεχαστες,η πολη της Κερκυρας σαν μια παρατημενη ομορφη κυρα που περιμενει καποιον να την κανει να νοιωσει παλι ποθητη.

Ωραια χωρα εχουμε,με ασελγεια της εχουμε φερθει,εχουμε καταπατησει οτι μπορει να μας φερει πλουτο αγνοοωντας την ηθικη της φυσης.

Για μια ακομη φορα η Αθηνων-Πατρων μου εφερε τρομο,και δεν ηταν καλυτερα απο την γεφυρα και μετα.

Ελλαδα του 2009 σκεφτηκα,με οδικες συνθηκες του 1890,κι'ομως τα διοδια τα πληρωνουμε χρονια τωρα χωρις διακοπη.

Ωραια περασα και γυρνωντας σαν πρωτο ξυπνημα η πεσμενη στο πατωμα μητερα μου να ζηταει βοηθεια να σηκωθει.

Α ναι ηρθε και ο αδερφος μου οσο ελειπα να την παει στον γιατρο,κι'ομως το ψυγειο ηταν αδειο ηθελα να ξερω δεν το κοιταξε?

Πεφτει συχνα μου ειπε....αλλα οι γιατροι ειπαν οτι ειναι καλα.

Οκ αν το να πεφτεις σημαινει οτι εισαι καλα να αρχισω να πεφτω κι'εγω.

Ωραια περασα.....ωραια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: