Τετάρτη, Ιουλίου 29, 2009

Τι τραβαει ο κοσμος

Περασε σημερα απο το μαγαζι η Πεννυ καλη και πιστη φιλη μου εδω και χρονια,χαλια ηταν μια και η ζωη της μεσα σε ενα χρονο εγινε χιλια κομματια.
Ανακαλυψε οτι ο αντρας της την απατα και μετα απο ψεμματα και αναβολες αποφασισε να χωρισει.
Τι θα κανω Χαρη μου?που θα βρω εναν ανθρωπο τωρα να ειμαι μαζι του να υπαρχει συντροφικοτητα?Ολοι μου λενε οτι ειναι πολυ δυσκολο πως θα ζησω μονη?
Τι να της απαντησεις....εχουν γινει οι ανθρωπινες σχεσεις πια τοσο δυσκολες που οσο και να θελεις δεν βρισκεις ειλικρινεις ανθρωπους και κυριως ανθρωπους που να ξερουν τι θελουν απο την ζωη τους.
Περναει ο ερωτας ειναι γνωστο αυτο αλλα να εχεις παιδια και ζωη οικογενειακη και τα γνωστα εξοδα που υπαρχουν και να αποφασιζεις τοσο ευκολα να τα παρατησεις ολα για το χατηρι συνηθως μιας χαμηλοτερου επιπεδου γυναικας.
Συνηθως ολες αυτες οι τυπισες ειναι οι εργαζομενες στις εταιρειες αυτων των ανθρωπων η φιλες των γυναικων τους.
Μετα τηλεφωνησα στην αλλη καλη μου φιλη την Νοτα,αντε λεω να πουμε κανενα αστειο να γελασουμε...ναι καλα πως το θελατε.
Κι αυτη στα δυαζυγια με δυο ανηλικα ακομη παιδια για τους ιδιους λογους,και να της ζηταει η δικηγορος 6 χιλιαρικα για τις δικες και που να τα βρει,και να εχει κανει αγωγη για να βγαλει το σπιτι που μενουν σε πληστηριασμο ο συζυγος,να την πεταξει εξω δηλαδη,ρε γαμοτο τι γινετε.
Τελικα ειναι σωστο οτι ο χειροτερος εχθρος του ανθρωπου ειναι ο συνανθρωπος του,αντιμετωπιζουμε πλεον ο ενας τον αλλον με τοσο μισος σαν να εχουμε να μοιραστουμε την γη ενω το μονο που θα μοιραστουμε ειναι ενα κομματι απο αυτην και θα βλεπουμε τα ραδικια αναποδα οποτε τι να το κανουμε?
Και με αυτη την σκεψη αποφασισα να αφησω την κυρια Ντορεμι να πεισει τους αλλους οτι εχει δικιο αν και εχω ολα τα δικια εγω εξ'αλλου τι να το κανει?Απο μεσα της ξερει οτι εχει αδικο ας πιστευει οτι θελει,οπως την βολευει αλλα ας μην την δω μπροστα μου γιατι........ Ας ζησει την ψευτικη ζωη της σαν να ειναι αληθινη.
Αυτο δεν σημαινει οτι θα ανεχτω υπαγορευσεις στο τι θα διαβαζω και τι θα γραφω,αυτα στους ηλιθιους που μας ανεχονται να τους κανουμε οτι θελουμε....
Σκεφτομενος οτι τελικα μονο το μωρουλι μου στεναχωριετε απο ολα αυτα και δεν θελω να το κανω αυτο, αι σιχτιρ παλιοκουτσομπολα αει χασου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: