Πέμπτη, Απριλίου 30, 2020

Μωυσης

Ανεβηκε ο Μωυσης για ομιλια στο βημα
και απο κατω εχασκε ορθανοιχτο ενα μνημα
κι ειπε εδω θα θαψουμε οσα εχετε μαθει
γιατι εγω λεω τα σωστα ολοι οι αλλοι λενε λαθη

Εγω μονο καταφερα να καταφερω κατι
και αν δεν με πιστευετε.ε ας μου βγει το ματι
εσεις ειστε ολοι ηλιθιοι και μονο εγω γνωριζω
την ηρα απο το σταρι μου πως να τα ξεχωριζω

Και αφου αυτο επαινεθηκε και ειπε μαλακιες
καθησε στην καρεκλα του κατω απ τις ακακιες
και ακουγε αμηχανα τους αλλους να τον βριζουν
κι αναρωτηθηκε δειλα..μηπως δεν με γνωριζουν?

Εγω ειμαι που καταφερα οτι εχω καταφερει
κι αυτο το ξερω μονο εγω,γιατι αλλος δεν το ξερει
αφου μου λενε οι υποτελεις μου οτι ειμαι ενα θαυμα
αδιαφορω για ολους σας και το δικο σας τραυμα

Θα κανω οτι θελω εγω γιατι εγω το ξερω
πως ξερω οτι ηξερα,τι λεω...δεν με υποφερω
παντως ανευ καμιας ντροπης σας λεω αυτο το ποιημα
ημουν και θα ειμαι παντοτε ασφαλισμενο βλημα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: