Παρασκευή, Αυγούστου 19, 2011

Ο δημος Αιγινας εχει πηξει απο ανικανοτητα

Την ιστορια με το Ληξιαρχειο της Αιγινας την εχω γραψει πριν απο 20 μερες περιπου,εκει καποιος μπορει να παρει μια ιδεα απο την ευθυνοφοβια,τον ωχαδερφισμο και την ανικανοτητα των δημοτικων υπαλληλων του δημου Αιγινας.
Αλλα να μην ξερουν καν τι πρεπει να κανουν,ποια ειναι τα καθηκοντα τους αυτο παραπαει.

Ο ογα μου εδωσε καποια χαρτια τα οποια επρεπε να πανε στην Αιγινα να συμπληρωθουν απο τον δημο και τον Παπά που τελεσε την κηδεια,χωρις αυτα δεν δεχοταν να συνεχισει την προωθηση της αιτησης μου για το βοηθημα κηδειας.
Μην εχοντας τον χρονο μιας και τρεχω ακομα πρωι και απογευμα στο νοσοκομειο....αλλο νοσοκομειο,για αλλο ατομο,με οχι την ιδια καταληξη με την δικη μου....τα εστειλα με κουριερ,ο δημος απλα επρεπε να επιβεβαιωσει τον θανατο και την συγγενεια μου με την μητερα μου,ενα ειδος πιστοποιητικου οικογενειακης καταστασης.

Ο υπαλληλος εκει λοιπον...ακουστε,η μαλλον διαβαστε διοτι ειναι και τραγικο και τοσο αστειο....εγραψε σωστα τα στοιχεια αυτα...εβαλε ημερομηνια 11/7/2011....η μητερα μου πεθανε στις 29/7  και δεν εβαλε την στρογγυλη σφραγιδα του δημου Αιγινας.

Ξερετε οτι στην χωρα της φαιδρας πορτοκαλεας αν ενα εγγραφο δημοσιο δεν εχει στρογγυλη σφραγιδα...ειναι κολοχαρτο,χωρις στρογγυλη σφραγιδα δεν υπαρχει κρατος,ας κλεψουμε ολες τις στρογγυλες σφραγιδες και ισως εξαφανιστουμε απο προσωπου γης.

Και ρωταω εγω:
Πρωτη φορα εκανε την διαδικασια αυτη ο υπαλληλος?
Δεν εχει πεθανει κανενας αλλος στην Αιγινα που να επαιρνε την συνταξη του ογα?
Δεν γνωριζει οτι πρεπει για να ειναι εγκυρο το εγγραφο να εχει την στρογγυλη σφραγιδα αλλοιως δεν το δεχεται ο ογα?
Αν δεν γνωριζε γιατι δεν ρωταγε?

Λοιπον αυτο δεν ειναι ανικανοτητα ....ειναι ακαταλληλος να εργαζεται εκει ο κυριος αυτος,ποιος Καλλικρατης και ποιος Σωκρατης η Ιπποκρατης,ειναι ακαταλληλος.

Και το γελοιο της υποθεσης?
Αν η μητερα μου πεθανε στις 29/7/2011
Αυτος πως εξεδωσε πιστοποιητικο οικογενειακης καταστασης με ημερομηνια
11/7/2011?
Η γελοιοτητα στο επακρο.
Περιμενετε εσεις να γινουμε χωρα με τετοιους αστειους υπαλληλους?
Που τους βαζουν οι αστειοι πατεραδες τους στον δημο και αυτοι αντι να εργαζονται τον παιζουν και με τα δυο χερια?
Εγω δεν το περιμενω.

Δεν υπάρχουν σχόλια: