Παρασκευή, Αυγούστου 06, 2010

Λιγες μερες μονο


Αλλες χρονιες τετοια εποχη ειχα ηδη παει τις διακοπες μου,κουρασμενος απο την ταλαιπωρια των καλοκαιρινων εκπτωσεων,φετος χωρις δουλεια ουτε σκεψη για λιγες ημερες ξεγνοιασιας σε ενα νησι,οχι το πιο τρεντυ αλλα ενα με ομορφες αμμουδιες και ησυχια.

Μονη λυση μερικες ημερες διαφυγης που ξεκινανε αυριο στο νησι μου,στην Αιγινα,εκει τουλαχιστον δεν χρειαζεται να ξοδευω χρηματα για ξενοδοχεια,εστιατορια κλπ.

Ειναι ενα μιζερο καλοκαιρι το φετεινο και για οσους εργαζονται,και για ολους τους υπολοιπους,με την αβεβαιοτητα του επερχομενου φθινοπωρου και των αποφασεων που θα μας επιβαλλουν οι διαχειριστες μας.

Το εχω γραψει πολλες φορες,ειναι ο φοβος που μας επιβαλλουν τιποτα αλλο,με τον φοβο κυβερνανε,με τις απειλες για το χειροτερο,και ενω εκεινοι τωρα ξεκουραζονται εχοντας καταφερει οσα ειχαν σχεδιασει αλλα δεν ειχαν πει,ο μεσος ελληνας ειναι στα καρβουνα,και δεν ειναι και το καλυτερο να εισαι στα καρβουνα με τετοια ζεστη.

Ειναι και ευκαιρια να δω γνωστα μου μερη,συγγενεις,να κανω μπανιο και να εχω τον νου μου και στην δουλεια μιας και δεν θα χασω επαφη με το διαδυκτιο,αν και σπαταλωντας εκει λιγοτερο χρονο.

Εξω η θερμοκρασια ειναι αφορητη,και μεσα το ιδιο,ανεμιστηρας και κλιματιστικο στην εσχατη των περιπτωσεων,αλλοιως δεν με παιρνει ο υπνος.

Ολοι λενε οτι το φθινοπωρο θα ειναι θερμο,οχι λογω καιρου,ελπιζω να μην βρεθουν παλι καποιοι να καψουν καποιους αλλους για να φοβηθει ο κοσμος,ελπιζω σε λιγοτερες"τρομοκρατικες επιθεσεις"τουλαχιστον στον απλο κοσμο,και ελπιζω να καταλαβει ο Giorgo οτι δεν κυβερναει ζωα αλλα ανθρωπους.

Δεν υπάρχουν σχόλια: