Τρίτη, Ιανουαρίου 21, 2014

Ποιος ειναι ο τρομοκρατης

Λαε της μπανανιας,ετοιμασου να πεθανεις,με τον εναν  τον αλλον τροπο θα σε εξοντωσω,εισαι ο μοναδικος μου στοχος,εχω να υπερασπιστω τους εργολαβους,τα μονοπωλια,τους απατεωνες,και κυριως και πρωτα απο ολα εχω να υπερασπιστω την Μερκελ της οποιας ειμαι υπηρετρια.
 Χωρις εμενα και το ευρω θα:
Σου πεσουν τα μαλλια,
θα παθεις αφροδισια νοσηματα,
θα σου κοπει το ενα αρχιδι,
θα κολλησεις μουνοψειρες

Και δεν θα:
Εχεις εργασια
ασφαλιση
μισθο
υγεια
παιδεια

Αν επιμενεις οτι ολα αυτα δεν τα εχεις ουτε τωρα τοτε εισαι ανεπιδεκτος στην τρομοκρατια που ασκω επανω σου εγω και τα μεσα ολικης αποβλακωσης με αρχηγο τον Πρετεντερη και βοηθους πολλους αλλους.

Ψηφισε Νo Democracy,ψηφισε το τελος αυτης της χωρας,αλλοιως θα αφησω και τους υπολοιπους τρομοκρατες ελευθερους να σε εξοντωσουν.
Ετσι κι αλλοιως τοσα χρονια εναν αχρηστο πολιτικο δεν καταφεραν να σκοτωσουν,δεν θα τα καταφερουν ουτε τωρα.
Ο μονος στοχος εισαι εσυ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: